Comunicate
Cu ocazia relansării liniei turistice „Bucharest City Tour”, duminică, 17.05.2015, începând cu ora 17:00, călătorii din autobuzele supraetajate vor avea prilejul să se bucure nu numai de plimbarea prin Capitală, ci şi de muzica interpretată de Fanfara RATB, condusă de maestrul Ion Drăgoi.
Vă invităm la o plimbare agreabilă, în compania muzicii de promenadă, să marcăm împreună un nou sezon Bucharest City Tour !
Cu ocazia desfăşurării evenimentului cultural “NOAPTEA EUROPEANĂ A MUZEELOR”, în noaptea de 16/17.05.2015, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa o linie specială, care va funcţiona între orele 21:00-04:00, pe traseul: Palatul Parlamentului (Muzeul Naţional de Artă Contemporană), Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Bd. B. P. Hasdeu, Str. Vasile Pârvan, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu (Muzeul Militar Naţional), Str. Baldovin Pârcălabul, Bd. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Bd. Dacia (Muzeul Literaturii), Piaţa Romană, Cal. Dorobanţilor (Muzeul Naţional al Harţilor şi Cărţii Vechi), Bd. Constantin Prezan, Arcul de Triumf, Şos. Kiseleff (Muzeul Naţional de Geologie), Piaţa Victoriei, Cal. Victoriei (Muzeul Naţional George Enescu, Muzeul Naţional de Artă al României, Muzeul Municipiului şi Muzeul Naţional de Istorie), Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Cal. Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei (Muzeul Bellu), cu întoarcere pe Şos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Parcul Carol (Muzeul Tehnic Naţional) Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. Libertăţii, Cal. 13 Septembrie.
Se vor efectua opriri în următoarele puncte:
- Muzeul Naţional de Artă Contemporană - Calea 13 Septembrie
- Muzeul Militar - Str. Mircea Vulcănescu
- Muzeul Literaturii - Bd. Dacia
- staţia “Piaţa Romană” aferentă liniilor 79 şi 86
- staţia ,,Piaţa Dorobanţilor’’ aferentă liniilor 131, 301, 330, 331, 335 – Calea Dorobanţilor
- Şos. Kiseleff - înainte de intrarea în Piaţa Victoriei, în staţia aferentă liniei turistice
- Muzeul Naţional George Enescu - Cal. Victoriei, înainte de intersecţia cu Str. Gh. Manu
- Muzeul Naţional de Artă al Romaniei - în Piaţa Revoluţiei (în staţia aferentă liniei turistice)
- Muzeul Municipiului Bucureşti – Calea Victoriei, după intersecţiile cu Bd. Regina Elisabeta
- Muzeul Naţional de Istorie (în staţia aferentă liniei turistice) - Str. Lipscani
- staţia ,,Piaţa Unirii 1” afarentă liniilor 104, 116, 117, 123, 124, 312, 313, 783 – Piaţa Unirii
- Piaţa Eroii Revoluţiei, în dreptul Cimitirului Şerban Vodă
- Muzeul Tehnic Naţional - Str. 11 Iunie, în staţia “Parcul Carol I” aferentă liniei 232
Transportul pe această linie specială va fi gratuit şi se va desfăşura după următorul program:
Plecări în traseu de la Palatul Parlamentului: 21:00 ; 22:30 ; 24:00 ; 1:30 ; 3:00 ; 4:30
Plecări în traseu de la Piaţa Unirii: 22:00 ; 23:30 ; 1:00 ; 2:30 ; 4:00
De asemenea, liniile de noapte N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119 şi N121, ale căror trasee sunt în zona muzeelor deschise cu ocazia evenimentului, vor funcţiona pe parcursul întregii nopţii, la intervale de 50 de minute.
Începând din data de 15.05.2015, linia turistică “Bucharest City Tour” va fi din nou la dispoziţia bucureştenilor şi a turiştilor care doresc să facă un tur al oraşului cu cele patru autobuze supraetajate.
Linia va funcţiona între orele 10.00-21.00, pe traseul deja cunoscut - Piaţa Presei, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, Palatul Parlamentului, Piaţa Unirii, Universitate, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Piaţa Charles de Gaulle, Şos. Kiseleff şi Piaţa Presei – traseu ce cuprinde 14 staţii şi care este parcurs în cca. 50 de minute.
Călătoriile cu Bucharest City Tour vor avea aceleaşi tarife, rămase neschimbate de la data inaugurării liniei, 28 iulie 2011, respectiv: 25 lei/card, pentru adulţi şi 10 lei/card, pentru copiii cu vârste între 7 şi 14 ani. Copiii cu vârsta de până la 7 ani, însoţiţi de adulţi, beneficiază de transport gratuit.
Cardul de călătorie este valabil 24 de ore de la prima validare şi se poate procura din autobuzele turistice.
Turiştii au la dispoziţie ghiduri audio în limbile română, engleză, franceză şi italiană, hărţi şi pliante, cu informaţii despre obiectivele turistice de pe traseu, precum şi sistem internet wireless gratuit.
În vederea remedierii unei avarii la o conductă de apă pe Bd. Dinicu Golescu, în zona benzinăriei MOL, în ziua 12.05.2015, între orele 0:00 şi 24:00, se restricţionează traficul rutier general pe tronsonul Str. Witing-Str. Mircea Vulcănescu, sensul spre Str. Berzei. Din această cauză, liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate astfel:
Linia 44 va funcţiona între "Cartier 16 Februarie” şi Gara Basarab (cap linie 35) pe Calea Giuleşti şi Şos. Orhideelor.
Linia 178 va funcţiona pe traseul actual între "Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, apoi pe un traseu modificat pe sensul spre "Sala Palatului” pe Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, apoi pe traseul actual.
Celălalt sens nu se modifică.
Pe acest traseu, autobuzele vor opri pe Cal. Plevnei în staţia "Witing”, comun cu liniile 123, 133 şi 163.
Pentru preluarea călătorilor, se înfiinţează linia specială 644, care va funcţiona între "Gara Basarab” (comun cu linia 282) şi "Vasile Pârvan” (comun cu linia 24), pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu.
Autobuzele vor efectua opriri pe Bd. Dinicu Golescu în staţiile aferente liniei 178, pe Cal. Plevnei în staţia "Witing”, comun cu liniile 123, 133 şi 163, iar pe Str. Sf. Constantin şi Str. Cobălcescu, în staţiile de tramvaie.
Cu ocazia evenimentului sportiv “Crosul Universităţii”, ce va avea loc în data de 10.05.2015, între orele 11:00 – 12:30, se va restricţiona traficul rutier pe traseul de desfăşurare a crosului: Facultatea de Drept, Bd. Mihail Kogǎlniceanu, Splaiul Independenţei, Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, până la parcarea Cora Lujerului, precum şi pe arterele adiacente, care intersectează traseul mentionat.
Din această cauză, în ziua de 10.05.2015, începând cu ora 09:30, la dispoziţia Brigăzii Rutiere, liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
A- Modificări trasee pe sens periferie:
Liniile 61, 69, 90, 91 vor funcţiona de la Piaţa Mihail Kogălniceanu pe un traseu modificat pe Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, unde vor staţiona la dispoziţia controlorului S.D.C. şi a Brigǎzii Rutiere.
Liniile 104 şi 124 vor funcţiona pe un traseu scurtat între terminalul „Cora Pantelimon”, respectiv „Romprim” şi Pod Haşdeu.
Linia 122 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa 21 Decembrie 1989” şi intersecţia Bd. Mihail Mihail Kogălniceanu/Bd. B. P. Haşdeu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. B. P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „C.E.T. Sud Vitan” şi Pod Haşdeu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. B. P. Haşdeu, Str. Vasile Pârvan, Calea Plevnei, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Pod Izvor” şi intersecţia Şos. Pandurilor/Bd. Geniului, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Geniului, Bd. Timişoara, Str. Lujerului, Bd. Iuliu Maniu, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Liniile 137, 138 şi 268 vor funcţiona de la intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/ Bd. B. P. Haşdeu, pe un traseu modificat pe Bd. B. P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Şos. Pandurilor, apoi traseele de bază.
Linia 163 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Giuleşti Sârbi” şi intersecţia Cal. Plevnei/Str. Ştirbei Vodă, apoi pe un traseu modificat pe Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, cu întoarcere pe Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, apoi traseul de bază.
Linia 236 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Divertiland” şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos. Pandurilor, Bd. Geniului, Bd. Timişoara, Str. Lujerului, Bd. Iuliu Maniu, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Linia 336 va funcţiona de la intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/ Bd. B. P. Haşdeu, pe un traseu modificat pe Bd. B. P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Şos. Pandurilor, Bd. Geniului, Bd. Timişoara, Str. Lujerului, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul de bază.
Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Rosetti” şi intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/Calea Plevnei, apoi pe un traseu modificat pe Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenţei, de unde reintrǎ în traseul de bază.
B- Modificări trasee pe sens centru:
Troleibuzele liniilor 61, 62, 69, 90, 91, 93, 96 vor staţiona temporar pe Şos. Cotroceni, înainte de Podul Cotroceni, până la trecerea coloanei de sportivi.
Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Gara de Nord” şi intersecţia Calea Plevnei/Str. Constantin Noica, apoi pe un traseu modificat pe Calea Plevnei, Str. Vasile Pârvan, Bd. B. P. Haşdeu, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, apoi traseul de bază.
Linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroii Sanitari/Podul Operei, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenţei, Pod Haşdeu, Bd. B. P. Haşdeu, Bd. Mihail Kogălniceanu, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Semǎnǎtoarea” şi intersecţia Splaiul Independenţei/ Bd. Eroii Sanitari/Podul Operei, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenţei, Pod Haşdeu, Bd. B. P. Haşdeu, Bd. Mihail Kogălniceanu, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Linia 668 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Valea Oltului” şi Piaţa Operei, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenţei, Pod Haşdeu, Bd. B. P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, Şos. Pandurilor, Bd. Geniului, de unde reintrǎ în traseul de bază.
Precizăm că, după încheierea evenimentului, liniile RATB vor reveni pe traseele de bază.
Pentru continuarea lucrărilor de construire a magistralei de metrou Drumul Taberei - staţia ,,Eroilor 2”, se restricţionează traficul rutier pe Bd. Eroii Sanitari, tronsonul cuprins între Bd. Eroilor şi Podul Operei.
Din această cauză, începând cu data de 07.05.2015, liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 236 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Divertiland” şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Eroilor cu întoarcere pe Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, Sos. Cotroceni, apoi pe traseul de bază.
Linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Piaţa Rosetti” şi intersecţia Bd. Mihail Kogalniceanu/Splaiul Independenţei, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenţei, Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, Şos. Cotroceni, apoi pe traseul de bază.
Celălalt sens nu se modifică.
Pentru continuarea lucrărilor la Pasajul Piaţa Presei, în perioada 04-25.05.2015, se va restricţiona traficul rutier pe Bd. Mărăşti, sensul spre Bd. Expoziţiei, tronsonul cuprins între Piaţa Presei şi Bd. Expoziţiei.
Din această cauză, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va lua următoarele măsuri de reorganizare a transportului public în zonă, astfel:
Accesul autobuzelor liniilor 149, 261, 304 şi 449 în terminalul ,,Piaţa Presei” se va realiza de la rondul Piaţa Presei, prin Şos. Kiseleff, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, Bd. Expoziţiei.
Celălalt sens nu se modifică.
De asemenea, autobuzele liniei 780 vor circula pe sens ,,Gara Basarab”, de la rondul Piaţa Presei, prin Şos. Kiseleff, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviţei, apoi pe traseul actual.
Celălalt sens nu se modifică.
Autobuzele liniilor 149, 261 şi 304 vor efectua opriri şi în staţiile ,,Muzeul Satului” comun cu cele ale liniilor 131, 205, 331, respectiv ,,Arcul de Triumf” şi ,,Institutul Agronomic”, comun cu cele ale liniei 330.
Pe traseul modificat, autobuzele liniilor 449 şi 780 nu vor efectua staţii intermediare.
Vineri, 01.05.2015, cu ocazia sărbătoririi “Zilei Internaţionale a Muncii”, mijloacele de transport RATB, precum şi centrele de emitere şi reîncărcare carduri de călătorie vor avea un program special, corespunzător unei zile de duminică.
Ca urmare a necesităţii organizării unui terminal care să permită efectuarea, în siguranţă, a manevrelor de întoarcere a autobuzelor din linia 185, începând cu data de 01.05.2015, traseul acestei linii va fi prelungit.
Autobuzele vor circula pe traseul de bază între terminalul Ghencea şi intersecţia Drumul Cooperativei/strada Arefului, apoi pe un traseu modificat pe strada Arefului, strada Dantelei, strada Lavei, Drumul Cooperativei până la Cimitirul Ghencea III.
Primăria Municipiului Bucureşti şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti continuă proiectul de testare a autobuzelor electrice, iniţiat în data de 16.03.2015.
Astfel, miercuri, 29.04.2015, ora 13:00, la autobaza Nordului, Strada Căpriorilor nr. 2-4, sector 1, va începe etapa a doua a programului, în care vor intra în teste două autobuze electrice, produse de compania chineză BYD, important producător de autobuze propulsate de motor electric.
Autobuzele vor fi testate timp de două luni, pe linia 381, pe traseul Piaţa Reşiţa – Piaţa Sudului – Piaţa Unirii – Piaţa Universităţii – Piaţa Romană – Piaţa Victoriei.
Puse la dispoziţie pentru testare de reprezentanţii CEFIN TRUCKS, în baza unui acord exclusiv de reprezentare oficială în România a producătorului chinez, autobuzele BYD model K9 sunt 100% electrice şi funcţionează cu baterii reîncărcabile, bazate pe o tehnologie de ultimă generaţie. Acestea asigură autobuzelor BYD o autonomie de 250 km cu o singură încărcare în condiţii de trafic urban.
În legătură cu acest tip de transport ecologic, domnul Vincenţiu Daniel Antonescu, Directorul General al RATB apreciază:
“Specialiştii în domeniu s-au pronunţat deja în privinţa avantajelor majore aduse de autobuzele electrice ca soluţie pentru transportul în comun, în special în marile aglomerări urbane, aşa cum este şi Bucureştiul.
Prin astfel de programe, autorităţile locale, în primul rând Primăria Municipiului Bucureşti şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti, îşi manifestă disponibilitatea de a găsi noi soluţii pentru îmbunătăţirea serviciului de transport public.
De aceea, şi noi suntem interesaţi de aceste proiecte, prin intermediul cărora putem testa cât mai multe tipuri de vehicule, electrice sau clasice, de mai mică sau mai mare capacitate, cu dotări clasice sau moderne, astfel încât, împreună cu toţi factorii de decizie şi cu specialiştii în domeniu, să putem identifica, în cunoştinţă de cauză, cea mai bună soluţie pentru necesităţile şi structura reţelei de transport din Bucureşti.”
Date relevante despre autobuzul 100% electric BYD, conform producătorului:
Atributele cele mai importante ale autobuzului BYD eBus, care diferenţiază acest vehicul de mijloacele de transport în comun clasice, sunt ECOLOGIA şi ECONOMIA.
ECOLOGIC – este complet nepoluant: zero emisii de CO2 şi noxe şi zgomot redus faţă de un vehicul propulsat de motor clasic (termic). Bateriile sunt 100% reciclabile, fără electrolit toxic şi fără metale grele
.ECONOMIC - motorul electric asigură o economie importantă la costurile operaţionale – atât la combustibil (energia fiind mult mai ieftină decât comustibilii clasici) cât şi la costurile cu mentenanţă. Economia totală, calculată pentru utilizarea unui autobuz electric BYD faţă de un autobuz clasic, pe o durată de viaţă de 10 ani, este de aproximativ 330.000 euro pentru un singur autobuz. Dupa încă 2 ani de utilizare, economia totală e de aproximativ 580.000 euro pentru un autobuz. Aceasta rezultă însumând toate costurile (preţ achiziţie, mentenanţă, combustibil).
Autobuzul BYD a obţinut, la începutul anului 2013, omologarea de tip în Uniunea Europeană (produsul are toate aprobările pentru a fi comercializat în toate statele membre EU fără alte certificări necesare). În România, autobuzul BYD este cunoscut din octombrie 2013, când a debutat primul program de testare în Timişoara, BYD fiind astfel primul producător care a propus un autobuz 100% electric pentru transportul în comun în ţară. Până în prezent, BYD a fost testat în 7 mari oraşe din România, a parcurs peste 14.000 km, demonstrând că este mai economic decât un autobuz clasic (calculul realizat pe baza datelor puse la dispoziţie de operatorii de transport în comun arată că media costurilor cu energia electrică necesară alimentării a fost de 10.30 euro / 100km, faţă de 45.33 euro / 100km - media costurilor aferente consumului de motorină al unui autobuz clasic).
Începând din data de 16.04.2015, ora 10:00, cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie, se înfiinţează staţia de autobuze “Constantin Cristescu”, ce va fi amplasată pe Strada Ştirbei Vodă, sens Calea Victoriei, pe traseul liniilor 122, 126, 137, 138, 168, 178, 226, 268 şi 368.
Astăzi, 15.04.2015, se restricţionează temporar traficul rutier pe Bulevardul Dinicu Golescu, tronsonul cuprins între Strada Witing-Strada Mircea Vulcănescu, sens spre Strada Berzei, pentru remedierea unei avarii la o conductă de apă din zona benzinăriei MOL.
Din această cauză, până la finalizarea lucrărilor de remediere, liniile de transport public din zonă vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia de tramvaie 44 va funcţiona între ,,Cartier 16 Februarie” şi Gara Basarab (capăt de linie 35) pe Calea Giuleşti şi Şoseaua Orhideelor.
Linia de autobuze 178 va funcţiona pe traseul actual între ,,Complex Comercial Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Strada Witing, apoi pe un traseu modificat pe sensul spre ,,Sala Palatului”, pe Strada Witing, Calea Plevnei, Strada Mircea Vulcănescu, Bulevardul Dinicu Golescu, apoi pe traseul actual.
Celălalt sens nu se modifică.
Pe acest traseu, autobuzele vor opri pe Calea Plevnei în staţia ,,Witing”, aferentă liniilor 123, 133 şi 163.
Pentru preluarea călătorilor, se înfiinţează linia navetă de autobuze 644, care va funcţiona între ,,Gara Basarab” (comun cu linia de autobuze 282) şi ,,Vasile Pârvan” (comun cu linia de tramvaie 24), pe Bulevardul Dinicu Golescu, Strada Witing, Calea Plevnei, Strada Mircea Vulcănescu, Bulevardul Dinicu Golescu, Strada Berzei, cu întoarcere pe Strada Sf. Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Cobălcescu, Strada Berzei, Strada Mircea Vulcănescu, Bulevardul Dinicu Golescu.
Autobuzele vor efectua opriri pe Bulevardul Dinicu Golescu, în staţiile aferente liniei 178, pe Calea Plevnei, în staţia ,,Witing”, comun cu liniile 123, 133 şi 163, iar pe Strada Sf. Constantin şi Strada Cobălcescu vor opri în staţiile de tramvaie.
Ca urmare a restricţiilor de circulaţie de pe Strada Vatra Luminoasă, tronsonul cuprins între Strada Tony Bulandra și Strada Pierre de Coubertin, precum şi pe B-dul Pierre de Coubertin, cu ocazia partidei de fotbal Steaua-Petrolul, care se va desfăşura în ziua de 09.04.2015, pe Stadionul Arena Naţionalǎ, liniile RATB din zonă vor funcţiona temporar pe trasee modificate, la dispoziţia Brigăzii de Poliţie Rutieră, astfel:
Liniile de troleibuze 86 şi 90 vor funcţiona pe traseul de bază între ,,Dridu” respectiv ,,Valea Argeşului” şi intersecţia Strada Vatra Luminoasă/Strada Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Strada Tony Bulandra până la Depoul Vatra Luminoasă, unde vor întoarce, în incinta acestuia.
Linia de autobuze 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Pierre de Coubertin/Şos. Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şos. Iancului, Şos. Mihai Bravu, Bd. Decebal, apoi pe traseul actual.
Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri pe Şos. Iancului, în staţiile aferente liniei 335, iar pe Şos. Mihai Bravu, în staţiile aferente liniilor 135 şi 311.
Linia 614 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Pierre de Coubertin/Şos. Iancului.
În vederea asigurării transportului public de suprafaţă pentru participanţii la slujba specială, ocazionată de sărbătorirea Paştelui Ortodox, în noaptea de Înviere, 11/12.04.2015, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va menţine în circulaţie, pe parcursul întregii nopţi, 16 linii de transport ale căror trasee converg către Piaţa Unirii (Patriarhia Română), respectiv liniile N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119 şi N121, precum şi linia de tramvaie 41.
De asemenea, în zilele de 12.04.2015 şi 13.04.2015, liniile de transport RATB vor funcţiona după programul de circulaţie corespunzător unei zile de duminică.