Legea nr. 544/2001


Solicitările de informații de interes public în baza Legii 544/2001 pot fi trimise astfel:

Formulare-tip:

Extras din LEGEA nr 544 din 12 octombrie 2001 PRIVIND LIBERUL ACCES LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC


Vezi TEXTUL INTEGRAL

Art. 1. - Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul din principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.

Art. 5. - Fiecare autoritate sau instituție publică are obligația să comunice din oficiu următoarele informații de interes public:





(2) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informaţiile prevăzute la alin. (1).

(3) Autorităţile publice sunt obligate să dea din oficiu publicităţii un raport periodic de activitate, cel puţin anual, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea a II-a.

(4) Accesul la informaţiile prevăzute la alin. (1) se realizează prin:

  • a) afişare la sediul autorităţii sau al instituţiei publice ori prin publicare în Monitorul Oficial al României sau în mijloacele de informare în masă, în publicaţii proprii, precum şi în pagina de Internet proprie;
  • b) consultarea lor la sediul autorităţii sau al instituţiei publice, în spaţii special destinate acestui scop.





Rapoarte





 

 

Legea nr.251/2004


Legea nr. 251/2004 privind unele măsuri referitoare la bunurile primite cu titlu gratuit cu prilejul unor acțiuni de protocol în exercitarea mandatului sau a funcției


 

 

HG 583/2016





 

 

HG 1269/2021


  • Plăți efectuate, luna Noiembrie 2025
  • Plăți efectuate, luna Octombrie 2025
  • Plăți efectuate, luna Septembrie 2025
  • Plăți efectuate, luna August 2025
  • Plăți efectuate, luna Iulie 2025
  • Plăți efectuate, luna Iunie 2025
  • Plăți efectuate, luna Mai 2025
  • Plăți efectuate, luna Aprilie 2025
  • Plăți efectuate, luna Martie 2025
  • Plăți efectuate, luna Februarie 2025
  • Plăți efectuate, luna Ianuarie 2025
  • Plăți efectuate, luna decembrie 2024
  • Plăți efectuate, luna noiembrie 2024
  • Plăți efectuate, luna octombrie 2024
  • Plăți efectuate, luna septembrie 2024
  • Plăți efectuate, luna August 2024
  • Plăți efectuate, luna iulie 2024
  • Plăți efectuate, luna Iunie 2024
  • Plăți efectuate, luna Mai 2024
  • Plăți efectuate, luna aprilie 2024
  • Plăți efectuate, luna martie 2024
  • Plăți efectuate, luna februarie 2024
  • Plăți efectuate, luna ianuarie 2024
  • Plăți efectuate, luna decembrie 2023
  • Plăți efectuate, luna noiembrie 2023
  • Plăți efectuate, luna octombrie 2023
  • Plăți efectuate, luna septembrie 2023
  • Plăți efectuate, luna august 2023
  • Plăți efectuate, luna iulie 2023
  • Plăți efectuate, luna iunie 2023
  • Plăți efectuate, luna mai 2023
  • Plăți efectuate, luna aprilie 2023
  • Plăți efectuate, luna martie 2023
  • Plăți efectuate, luna februarie 2023
  • Plăți efectuate, luna ianuarie 2023
  • Plăți efectuate, luna decembrie 2022
  • Plăți efectuate, luna noiembrie 2022
  • Plăți efectuate, luna octombrie 2022
  • Plăți efectuate, luna septembrie 2022
  • Plăți efectuate, luna august 2022
  • Plati efectuate, luna iulie 2022
  • Plăți efectuate, luna iunie 2022
  • Plăți efectuate, luna mai 2022
  • Plăți efectuate, luna aprilie 2022
  • Plăți efectuate, luna martie 2022
  • Plăți efectuate, luna februarie 2022
  • Plăți efectuate, luna ianuarie 2022
  • Plăți efectuate, luna decembrie 2021
  • Plăți efectuate, luna noiembrie 2021
  • Plăți efectuate, luna octombrie 2021
  • Plăți efectuate, luna septembrie 2021
  • Plăți efectuate, luna august 2021
  • Plăți efectuate, luna iulie 2021
  • Plăți efectuate, luna iunie 2021
  • Plăți efectuate, luna mai 2021
  • Plăți efectuate, luna aprilie 2021
  • Plăți efectuate, luna martie 2021
  • Plăți efectuate, luna februarie 2021
  • Plăți efectuate, luna ianuarie 2021



  •  

     

    Guvernanță corporativă


    Procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății de Transport București STB S.A.


    26.11.2025
    1. Anunțul privind începerea procedurii de selecție si nominalizare pentru 7 (șapte) posturi de membru în Consiliul de Administrație al Societății de Transport București STB S.A.

      1. 1.a. Formularul 1 – Declarație privind statutul de independent
      2. 1.b. Formularul 2 – Declaratie privind apartenenta la consiliile de administratie
      3. 1.c. Formularul 3 – Declarație privind consimțământul utilizării datelor cu caracter personal
      4. 1.d. Formularul 4 – Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese
      5. 1.e. Formularul 5 – Declarație privind situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011, precum și alte condiții restrictive
      6. 1.f. Formularul 6 – Declarație privind atragerea răspunderii în cazul insolvenței/falimentului societăților/regiilor autonome administrate/conduse
      7. 1.g. Formularul 7 – Declarație privind conținutul dosarului de candidatură
      8. 1.h. Formularul 8 - privind destituirea dintr-o funcție publică, revocarea contractului de mandat și încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani
    2. 2.Cererea de înscriere
    3. Componenta integrală a planului de selecție
    4. Documente aferente anexelor:
      1. Anexa nr. 1 – PROFILUL CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
      2. Anexa nr. 2 – PROFILUL CANDIDATULUI
      3. Anexa nr. 3 – Anunț de Selecție
        1. Formularul 1
        2. Formularul 2
        3. Formularul 3
        4. Formularul 4
        5. Formularul 5
        6. Formularul 6
        7. Formularul 7
        8. Formularul 8
      4. Anexa nr. 4 – Componenta Inițială a Planului de selecție
      5. Anexa nr. 5 – Scrisoare de așteptări STB S.A.
      6. Anexa nr. 6 – Proiect Contract de mandat
      7. Anexe Contract de mandat
    13.11.2025
    1. Anunțul privind consultarea acționarilor cu privire la Proiectul Profilului Consiliului de Administrație
    2. Proiect componenta integrală
    3. Anexa nr. 1 - PROFILUL CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE al STB S.A.
    4. Anexa nr. 2 - PROFILUL CANDIDATULUI pentru posturile de ADMINISTRATOR din cadrul STB S.A.
    5. Anexa nr. 3 – Proiect Anunț de Selecție
      1. Formularul 1 al Anexei nr. 3 – Declarație privind statutul de independent
      2. Formularul 2 al Anexei nr. 3 – Declarație privind apartenența la consiliile de administrație
      3. Formularul 3 al Anexei nr. 3 – Declarație privind consimțământul utilizării datelor cu caracter personal
      4. Formularul 4 al Anexei nr. 3 – Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese
      5. Formularul 5 al Anexei nr. 3 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4 din OUG. nr. 109/2011
      6. Formularul 6 al Anexei nr. 3 – Declarație privind atragarea răspunderii în cazul insolvenței/falimentului societăților/regiilor
      7. Formularul 7 al Anexei nr. 3 – Declarație privind conținutul dosarului de candidatură
      8. Formularul 8 al Anexei nr. 3 – Declarație privind destituirea dintr-o funcție publică, revocarea contractului de mandat și încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani
    6. Anexa nr. 4 – Componenta Inițială a Planului de selecție pentru desemnarea membrilor Consiliului de Administrație al STB S.A.
    7. Anexa nr. 5 – Scrisoare de așteptări STB S.A.
    8. Anexa nr. 6 – Proiect Contract de mandat
    9. Anexe Contract de mandat

    23.10.2025
    20.10.2025
    03.10.2025