Comunicate
Începând din această lună, plata prin SMS a abonamentului RATB de o zi, valabil pe toate liniile urbane, este posibilă şi în reţeaua de telefonie mobilă RCS & RDS.
Abonamentul poate fi achziţionat de utilizatorii serviciilor Digi Mobil din reţeaua RCS & RDS printr-un SMS conţinând litera A, transmis la numărul 7456. Abonamentul este valabil până la orele 24:00 ale zilei în care a fost transmis SMS-ul. Solicitantul primeşte confirmarea activării abonamentului la interval de doar 15 – 30 secunde, printr-un alt SMS, primit pe telefonul său mobil.
Preţul SMS-ului de activare a abonamentului RATB de o zi este de 1,75 Euro, fără TVA şi echivalează cu preţul titlului de călătorie.
Odată cu confirmarea plăţii, abonatul Digi Mobil primeşte un cod de control alocat titlului de călătorie achiziţionat, cod pe care îl va prezenta controlorilor care ar putea solicita dovada plăţii călătoriei. Codul de control este valabil doar pentru telefonul mobil de pe care s-a trasmis SMS-ul de activare a titlului de călătorie.
Ca urmare a finalizării etapelor de implementare a sistemului de integrare tarifară RATB – Metrorex, începând din data de 03.11.2012, se poate călători şi cu biletele unice, valabile în ambele reţele de transport.
Biletele vor fi puse în vânzare începând din data de 03.11.2012, la cele 229 de centre din reţeaua RATB şi în 97 de centre din reţeaua Metrorex.
Noile titluri de călătorie şi tarifele aferente acestora vor fi următoarele:
- bilet unic 60 de minute (valabil pentru RATB şi Metrorex) - 5 lei
- bilet unic cu 10 călătorii de câte 60 de minute pentru fiecare călătorie (valabil pentru RATB şi Metrorex) - 30 lei
- abonament de o zi (valabil pentru RATB şi Metrorex) - 16 lei.
Important de reţinut !
-
Se poate călători în continuare cu vechile titluri de transport, deja existente în ofertele RATB şi Metrorex.
-
Noile titluri de călătorie nu sunt valabile pe liniile Expres sau pe liniile cu tarif special din reţeaua RATB.
-
Biletele unice trebuie să fie validate de fiecare dată, la urcarea în mijloacele de transport, la validatoarele contactless.
-
Biletele şi abonamentele menţionate mai sus acceptă ultima validare cu un minut înainte de expirarea duratei de valabilitate şi, după ultima validare, permit continuarea călătoriei până la capătul liniei, cu vehiculele RATB sau până la ieşirea din staţie, cu trenurile Metrorex, indiferent de durata călătoriei.
-
Abonamentul de o zi este valabil 24 de ore, începând de la ora validării.
Proiectul este realizat în baza Hotărârii Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 159/28.09.2012 privind integrarea tarifară pentru sistemul de transport public din Municipiul Bucureşti.
Ca urmare a condiţiilor meteo nefavorabile din perioada sezonului rece, improprii desfăşurării transportului cu autobuze supraetajate, începând din data de 01.11.2012, linia turistică Bucharest City Tour va fi suspendată.
Proiectul Bucharest City Tour s-a bucurat şi în acest an de aprecierea turiştilor români şi străini.
Numărul turiştilor care au călătorit cu autobuzele Bucharest City Tour este de 39.268, dintre care 35.600 adulţi şi 3.668 copii cu vârsta între 7 – 14 ani. Precizăm că pe linia turistică, copiii cu vârsta sub 7 ani beneficiază de gratuitate.
În vederea executării unor lucrări la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Th. Pallady, sâmbătă, 27.10.2012, respectiv duminică, 28.10.2012, liniile de tramvai din zonă vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 23 va funcţiona între „Piaţa Titan” şi terminalul „Zeţari”, pe Bd. Camil Ressu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Calea Rahovei, Calea Ferentari şi Prelungirea Ferentari.
Linia 27 va funcţiona între „Piaţa Titan” şi terminalul „Piaţa Unirii”, pe Bd. Camil Ressu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie şi Bd. Regina Maria.
Linia 40 va funcţiona între terminalul „FAUR Poarta 4” şi „Piaţa Sf. Vineri”, pe traseul Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu şi Str. Sf. Vineri.
Pentru preluarea fluxurilor de călători din zona Bd. Th. Pallady - Bd. 1 Decembrie 1918, RATB va înfiinţa două linii navetă de autobuze, care vor circula pe următoarele trasee:
Linia navetă 627 va funcţiona de la terminalul „Complex R.A.T.B. Titan”, pe Bd. Th. Pallady, până la „Piaţa Titan”.
Linia navetă 640 va functiona de la terminalul „Complex R.A.T.B. Titan”, pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie1918, până la terminalul „FAUR Poarta 4”.
Abonamentele eliberate pe liniile de tramvai 23, 27 şi 40 vor fi valabile şi pe liniile navetă de autobuze 627 şi 640.
Ca urmare a organizării unei adunări publice pe stadionul Arena Naţională, în ziua de 17.10.2012, Brigada de Poliţie Rutieră va restricţiona traficul rutier începând cu ora 11:00 pe Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă şi Str. Maior Coravu, iar începând cu ora 17:00 pe Bd. Basarabia tronsonul cuprins între Piaţa Hurmuzachi şi Bd. Chişinău.
Din această cauză, liniile 86, 90 şi 104 vor funcţiona pe trasee modificate începând cu ora 11.00, iar incepând cu ora 17.00 vor fi modificate şi traseele liniilor 40 şi 56, astfel:
Linia 86 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Dridu şi intersecţia Bd. Pache Protopopescu/Str. Matei Voievod/Str. Popa Nan, apoi pe un traseu modificat pe Str. Popa Nan, Str. Delea Veche, Str. Delea Nouă, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Str. Constantin Brâncuşi, Str. Lucreţiu Patrăşcanu, până la terminalul Bd. Basarabia, comun cu troleibuzele din liniile 70 şi 79.
Linia 90 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Valea Argeşului şi intersecţia Bd. Pache Protopopescu/Bd. Ferdinand, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, până la terminalul Baicului, comun cu troleibuzele liniilor 69 şi 85.
Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Cora Pantelimon şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Pierre de Coubertin/Şos. Iancului, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Iancului, Şos. Mihai Bravu, Bd. Decebal, urmând apoi traseul actual.
Liniile 40 şi 56 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalul Piaţa Sf. Vineri şi intersecţia Cal. Călăraşilor/Str. Traian, apoi pe un traseu modificat pe Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon, Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, urmând apoi traseele actuale.
Precizăm că, liniile amintite vor reveni pe traseele de bază odată cu ridicarea restricţiilor de circulaţie.
În cadrul şedinţei Consiliului de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Bucureşti de astăzi, 09.10.2012, ca urmare a Hotărârii Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 151/04.09.2012, a fost revocat din funcţie Directorul General al Regiei Autonome de Transport Bucureşti, domnul ing. Viorel Popescu.
Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General interimar al Regiei Autonome de Transport Bucureşti a fost numit domnul dr.ing. Adrian Mihai Câmpurean.
Proiectul privind controlul şi monitorizarea fluxurilor de călători pe liniile RATB a fost iniţiat de Regia Autonomă de Transport Bucureşti în luna iulie 2012 şi a vizat implementarea unei modalităţi noi de organizare a activităţii de control titluri de călătorie şi de gestionare a fluxurilor de călători.
Prin noul sistem, accesul călătorilor în vehicule se face doar pe la prima uşă, iar coborârea numai pe la uşile 2 şi 3, sub supravegherea agenţilor de control şi a conducătorilor de vehicule, astfel încât numai persoanele care au un titlu de călătorie valabil să beneficieze de serviciul de transport. Persoanele care nu deţin un astfel de titlu sunt îndrumate către cel mai apropiat punct de comercializare carduri RATB.
După urcarea în mijlocul de transport, călătorii sunt informaţi de către agenţii de control asupra modalităţii de validare a cardurilor de transport deţinute.
De asemenea, prin staţia radio de la bord, conducătorii de vehicule transmit mesajul „Vă rugăm validaţi cardurile!”, pentru a nu prelungi durata de staţionare a mijloacelor de transport în staţii.
Proiectul a fost introdus inţial pe liniile Expres 780 şi 783, fiind ulterior extins pe liniile de autobuze 254 şi 422.
Treptat, în noul sistem au fost incluse zone cu fluxuri mari de călători, cum ar fi capetele de linii, marile intersecţii, staţiile comune mai multor linii (spre exemplu, zonele Televiziune, Ghencea, Reşiţa, Piaţa Sudului, Big Berceni, Gara de Nord, ASE, CET SUD, Platforma Alexandria).
Începând din 29.09.2012, au fost incluse în sistemul de monitorizare încă 16 linii de autobuze, urmând ca acest proces să continue până la acoperirea integrală a reţelei de transport gestionată de RATB.
Proiectul are drept scop conştientizarea publicului călător asupra importanţei achitării călătoriei şi implicării în dezvoltarea unui serviciu de transport public de calitate. De asemenea, prin validarea cardurilor, Regia colectează informaţii importante, utile pentru adaptarea numărului de vehicule pe linii şi utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane necesare derulării activităţii de transport.
Ca urmare a desfăşurării ediţiei a V-a a ,,Maratonului şi Semimaratonului Internaţional Bucureşti’’, Brigada de Poliţie Rutieră va restricţiona traficul rutier în ziua de 06.10.2012, între orele 08:00-14:00, pe Bd. Unirii între Piaţa Constitutiei şi Piaţa Unirii, iar în ziua de 07.10.2012, între orele 05:00-17:00, pe traseul Piaţa Constitutiei, Bd. Libertăţii, Piaţa Coşbuc, Bd. Libertăţii, Bd. Unirii, Piaţa Unirii, Bd. Unirii, Piaţa Alba Iulia, Bd. Decebal, Piaţa Hurmuzachi, Bd. Basarabia, până la intersecţia cu Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, Stadionului Naţional, Bd. Basarabia, Piaţa Hurmuzachi, Bd. Decebal, Piaţa Alba Iulia, Bd. Unirii, Piaţa Constitutiei, Bd. Libertăţii, Bd. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei (malul drept) Piaţa Unirii, Str. Halelor, Splaiul Independenţei (malul stâng), Calea Victoriei până în dreptul teatrului Odeon, cu întoarcere pe Calea Victoriei, Splaiul Independenţei (malul stâng), Pod Eroilor, Splaiul Independenţei (malul drept), Bd. Libertăţii şi Piaţa Constituţiei.
Din această cauză, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va modifica traseele mijloacelor de transport din zona respectivă, după cum urmează:
1. În ziua de 06.10.2012, între orele 08:00-14:00, linia turistică Bucharest City Tour va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Cal. Victoriei/Str. Dem I. Dobrescu, apoi pe un traseu modificat prin Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, Piaţa Unirii, urmând apoi traseul actual.
2. În ziua de 07.10.2012, se vor lua următoarele măsuri:
A. Liniile de troleibuze, din zona menţionată, vor funcţiona pe durata întregii zile pe trasee modificate, astfel:
Linia 61 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Master SA şi intersecţia Şos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Parcălabul, Str. Gării de Nord, Gara de Nord, cu întoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Şos. Cotroceni şi Bd. Iuliu Maniu.
Linia 66 va funcţiona pe traseul de bază numai între terminalul Spitalul Fundeni şi Piata Rosetti, cu întoarcere prin Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi.
Linia 85 va funcţiona pe traseul de bază numai între terminalul Baicului şi Piata Rosetti, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi.
Linia 90 va funcţiona pe traseul de bază numai între terminalul Stadionul Naţional şi Piata Rosetti, cu întoarcere prin Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi.
Liniile 69, 91, 70 şi 92 nu vor circula în data de 07.10.2012.
B. Liniile de tramvaie şi autobuze din zona respectivă vor funcţiona pe trasee modificate până la ridicarea restricţiilor de circulaţie, după cum urmează:
Traseul circular al liniei 1 va fi împarţit in doua secţiuni, astfel:
Linia 1 (secţiunea Şura Mare – Calea Dudeşti) va funcţiona între terminalul Şura Mare şi intersecţia Cal. Dudeşti/Şos. Mihai Bravu, pe următorul traseu: Str. Şura Mare, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Cal. Dudeşti, cu întoarcere pe Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare.
Linia 1 (secţiunea Şura Mare – Piaţa Iancului) va funcţiona între terminalul Şura Mare şi Piaţa Iancului, pe următorul traseu: Str. Şura Mare, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Progresului, Bd. Timisoara, Bd. Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasaj Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu.
Liniile 40 şi 56 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalul Piaţa Sf. Vineri şi intersecţia Cal. Călăraşilor/Str. Traian, apoi pe un traseu modificat pe Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon, Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, urmând apoi traseele actuale.
Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Cora Pantelimon şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Mihai Bravu, Pasajul Hurmuzachi, Şos. Mihai Bravu, Cal. Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Pasaj Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, până la Piaţa Rosetti.
Liniile 116 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele Gara Progresul, respectiv Turnu Magurele şi Piaţa Unirii (intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii), apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, urmând apoi traseele actuale.
Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Bacău şi Piaţa Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Str. Bibescu Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază.
Linia 122 va funcţiona pe un traseu modificat pe sensul spre Cartier Latin, de la Piata Romană, pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi traseul actual. Pe sensul Cartier Latin – Piaţa Victoriei, autobuzele vor circula pe traseul de bază.
Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul C.E.T. Sud Vitan şi intersecţia Cal. Vitan/Cal. Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Pasaj Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Nicolae Balcescu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Cal. Grivitei, Piata Garii de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Sos. Orhideelor, Gara de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Stirbei Voda, Calea Victoriei, Str. Dem. I. Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Piaţa Universităţii, Bd. I.C. Brătianu, Pasaj Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Cal. Vitan, CET Sud Vitan.
Linia 133 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Gara Basarab şi intersecţia Str. Traian/Bd. Pache Protopopescu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Pache Protopopescu, Şos. Mihai Bravu, Pasajul Hurmuzachi, Şos. Mihai Bravu, Cal. Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, apoi traseul actual.
Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul C.E.T. Vest Militari şi intersecţia Şos. Pandurilor/Cal. 13 Septembrie, unde autobuzele vor întoarce.
Liniile 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele Master, Cartier Militari respectiv Valea Oltului şi intersecţia Calea Victoriei/Str. C.A. Rosetti, apoi pe un traseu modificat pe Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. N. Balcescu, Bd. Magheru, Piata Romană, cu întoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, urmând apoi traseele actuale.
Linia 163 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Cartier Giuleşti Sârbi şi intersecţia Cal. Plevnei/Str. Stirbei Vodă, apoi pe Str. Ştirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Carol I, Piaţa Rosetti, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, urmând apoi traseul actual.
Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Real Berceni şi Piaţa Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Str. Bibescu Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. C-tin Istrate, urmând apoi traseul actual.
Linia 312 va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa de Gros şi Piaţa Unirii (intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, urmând apoi traseul de bază.
Liniile 236 şi 336 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele West Park Militari, respectiv Apusului şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, urmând apoi traseele actuale.
Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Valea Oltului şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Str. Tudor Vladimirescu, apoi pe un traseu modificat prin Str. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Str. Tudor Vladimirescu, urmând apoi traseul de bază.
Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Semănătoarea şi intersecţia Splaiul Independenţei (malul drept)/Bd. Eroilor (Podul Eroilor), apoi pe Str. Stirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Carol I, Piaţa Rosetti, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Str. Stirbei Vodă, Splaiul Independenţei, urmând apoi traseul actual.
Linia 668 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Valea Oltului şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenţei (malul drept), apoi pe un traseu modificat pe Podul Eroilor, Splaiul Independenţei (malul stâng), Pod Cotroceni, cu întoarcere pe Splaiul Independenţei (malul drept), Bd. Eroilor, urmând apoi traseul actual.
Linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Aeroportul Henri Coandă şi Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, urmând în continuare traseul actual.
Linia turistică Bucharest City Tour va funcţiona pe traseul de bază între Piaţa Presei şi intersecţia Cal. Victoriei/Str. Dem I. Dobrescu, apoi pe un traseu modificat prin Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, urmând traseul actual.
Precizăm că, liniile de troleibuze vor funcţiona pe traseele modificate pe toată durata zilei, iar
liniile de tramvaie şi autobuze vor reveni pe traseele de bază odată cu ridicarea restricţiilor de circulaţie.
Ca urmare a creării condiţiilor de circulaţie de la intersecţia Str. Buzeşti/Str. Polizu/Str. Occidentului, începând cu data de 06.10.2012, liniile din zonă vor reveni pe traseele de bază astfel:
Linia 65, va funcţiona între “Dridu” şi ,,Piaţa Sf. Voievozi’’ pe Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Str. Polizu, Str. Occidentului.
Linia 79 va funcţiona între ,,Bd. Basarabia’’ şi ,,Gara de Nord’’ pe Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, Str. Constantin Brâncuşi, Str. Baba Novac, Str. Dristorului, Str. Delea Nouă, Str. Delea Veche, Str. Budilă, Str. Tepeş Vodă, Str. Popa Nan, Bd. Pache Protopopescu, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Foişorul de Foc, Str. Traian, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Lascăr Catargiu, Str. G-ral Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Calea Griviţei, cu întoarcere prin Bd. Gheorghe Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Str. Dr. Leonida Varnali, Str. Polizu, Str. Occidentului, Str. G-ral Gh. Manu, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Traian, Foişorul de Foc, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Popa Nan, Str. Delea Veche, Str. Delea Nouă, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Str. Constantin Brâncuşi, Str. Lucreţiu Pătrăşcanu.
Linia 86 va funcţiona între ,,Stadionul Naţional’’ şi ,,Dridu’’ pe Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Str. Traian, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Str. G-ral Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, Str. Pajurei.
Linia 97 va funcţiona între ,,Ştrand Străuleşti’’ şi ,,Piaţa Sf. Voievozi’’ pe Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, Str. Polizu, Str. Occidentului.
Linia navetă de autobuze 686 se desfiinţează.
În perioada 08.09.2012-09.09.2012, ca urmare a executării unor lucrări la calea de rulare din intersecţia Calea Călăraşi / Şoseaua Mihai Bravu (Piaţa Hurmuzachi), tramvaiele liniilor 40 şi 56 vor circula pe traseele de bază între “Piaţa Sf. Vineri” şi intersecţia Calea Călăraşilor / Strada Traian, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Traian, B-dul Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon, B-dul Chişinău, B-dul Basarabia, apoi pe traseele actuale.
Pentru preluarea călătorilor, se înfiinţează linia navetă de autobuze 640, care va funcţiona între terminalul “B-dul Basarabia” (cap linii 70, 79) şi terminalul “Hala Traian”, pe traseul Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, B-dul Basarabia, Calea Călăraşilor, Str. Traian, cu întoarcere prin Str. Ţepeş Vodă, Str. Popa Nan, Calea Călăraşilor, B-dul Basarabia, Str. Lucreţiu Pătrăşcanu.
Abonamentele eliberate pentru liniile 40 şi 56 vor fi valabile şi pe linia navetă 640.
Începând din data de 05.09.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa linia de autobuze 471, între Bucureşti şi localitatea 1 Decembrie, pe următorul traseu: CFR Progresul, Şos. Giurgiului, comuna 1 Decembrie.
Activitatea de transport public pe traseele preorăşeneşti dintre Municipiul Bucureşti şi localităţile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti, prin care îşi asumă responsabilitatea susţinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei şi onorării obligaţiilor de plată revenite prin contract.
În scopul realizării unor lucrări de infrastructură la calea de rulare a tramvaielor de pe Str. Buzeşti, începând cu data de 30.08.2012, se restricţionează traficul rutier în intersecţia Str. Buzeşti/Str. Polizu/Str. Occidentului.
Din această cauză, liniile de troleibuze din zonă vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 65 va funcţiona între terminalul “Dridu’’ şi “Gara de Nord’’, pe următorul traseu: Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, cu întoarcere pe Bd. Gh. Duca, Bd. Alexandru Ioan Cuza, Str. Varnali, Str. Polizu, Calea Griviţei, urmând apoi traseul iniţial.
Linia 97 va funcţiona între terminalul “Ştrand Străuleşti’’ şi “Gara de Nord’’, pe traseul Bd. Bucureştii Noi, Cal. Griviţei, cu întoarcere pe Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, Str. Varnali, Str. Polizu, Cal. Griviţei, urmând apoi traseul iniţial.
Liniile 79 şi 86 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele ,,Bd. Basarabia’’, respectiv ,,Stadionul Naţional’’ şi intersecţia Bd. Pache Protopopescu/ Str. Iancu Cavaler de Flondor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabu, Str. Gării de Nord, “Gara de Nord’’, cu întoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, apoi traseul iniţial.
Pentru preluarea fluxurilor de călători de pe tronsonul Foişorul de Foc – Piaţa Gemeni – Piaţa Romană – Piaţa Sf. Voievozi, RATB va înfiinţa o linie navetă de autobuze cu indicativ 686. Autobuzele vor circula de la Foişorul de Foc, pe Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascăr Catargiu, Str. Gheorghe Manu, până la terminalul Piaţa Sf. Voievozi.
Abonamentele eliberate pentru liniile 79 şi 86 vor fi valabile şi pe linia navetă de autobuze 686, iar cele eliberate pentru linia 86 vor fi valabile şi pe linia 65.
REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI ORGANIZEAZĂ
În data de 19.09.2012,ora 9,00 În conformitate cu prevederile legale CONCURS
Pentru ocuparea unui post de Asistent medical - specialitatea Laborator Centrul de Sănătate Laboratorul de Analize medicale
Condiţii de înscriere la concurs:
- Absolvenţi ai învăţământului superior de 3 ani în specialitate sau ,
- Absolvenţi ai şcolilor postliceale sanitare sau echivalenta de specialitate –Laborator sau,
- Absolventi ai scolilor postliceale prin echivalare conf. HG nr. 797/1997- Laborator;
- Posesori certificat membru OAMGMAMR vizată la zi ;
- Minim 5 ani experienţă în toate compartimentele (Bacteriologie, Hematologie, Imunologie, Biochimie).
- Cunostinţe de a lucra pe aparatele : SYMEX, COBAS, MINIDAS
- Apt medical
Acte necesare pentru înscrierea la concurs:
- Copie act identitate;
- Copie carnet de muncă sau alte documente care să ateste vechimea în specialitate;
- Copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- C.V. privind activitatea desfăşurată;
- Cerere de înscriere la concurs.
Copiile de pe actele prevăzute se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate sau în copii legalizate.
Înscrierile se fac la sediul R.A.T.B. din b-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Serviciul Managementul Resurselor Umane – Biroul Personal Direcţie, în perioada 28.08.2012 – 17.09.2012.
Concursul se va desfăşura la sediul Centrului de Sănătate din str. Dr. Grozovici nr. 4-6, sector 2, Sala de Consiliu, etajul 3.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon: 021.307.44.09
Varianta printabila a anuntului : concurs.pdf
Proiectul pilot, iniţiat de RATB începând din luna iulie, pe liniile expres 780 şi 783, ce presupune prezenţa unui reprezentant al corpului de control al Regiei în fiecare vehicul aferent celor două linii, s-a bucurat de un real succes, precum şi de aprecierea călătorilor care utilizează traseele respective.
Reprezentantul corpului de control al Regiei monitorizează fluxul de călători şi oferă informaţii privind achiziţionarea şi validarea titlurilor de călătorie.
Proiectul se înscrie în demersurile RATB de îmbunătăţire a serviciilor oferite publicului călător, prin aplicarea unor noi proceduri de monitorizare a activităţii de control şi crearea unor condiţii de transport civilizat.
De asemenea, se urmăreşte ca publicul călător să conştientizeze importanţa plăţii serviciului de transport, precum şi a validării titlurilor de călătorie, inclusiv a abonamentelor.
Ca urmare a aplicării noii metode de monitorizare a activităţii de control, călătoriile frauduloase pe aceste linii au fost eliminate, iar validările au crescut semnificativ. De asemenea, s-a înregistrat şi o creştere a încasărilor la punctele de vânzare situate pe traseul liniilor expres, datorită prezenţei permanente a agentului de control în mijloacele de transport.
Având în vedere rezultatele obţinute, proiectul a fost extins şi pe linia 254, iar în perioada următoare, va fi implementat pe toate liniile de transport public ale RATB.