Începând de marți, 25 noiembrie 2025, autobuzele liniilor 232 și 241 vor opri pe ambele sensuri și în noua stație „NEHOIU”, situată pe Bulevardul Metalurgiei. 

Înființarea stației a fost permisă ca urmare a amenajărilor realizate ȋn teren cu platforme pentru călători, respectiv indicatoare rutiere „Stație autobuz”. 

Totodată, începând cu aceeași dată, pentru a optimiza circulația ȋn zona Piaţa Sudului, autobuzele liniei 232 vor circula pe carosabil după efectuarea staţiei „Huși”, la peronul de tramvaie, iar staţia „Piaţa Sudului”, se va efectua la trotuar, pe sensul spre capătul de linie „Arcade Berceni”.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificările de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația InfoTB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media.

 

Ca urmare a desfășurării partidei de fotbal dintre FCSB și Petrolul Ploiești pe Arena Națională, sâmbătă, 22.11.2025, STB anunță posibilitatea modificării traseelor troleibuzelor liniilor 86, 90 și autobuzelor liniilor 104, 143 în situația în care circulația rutieră va fi restricționată în zonă, astfel:

Linia 86 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Clăbucet” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, cu întoarcere în Depoul Vatra Luminoasă.

Linia 90 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „M Petrache Poenaru” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, cu întoarcere în Depoul Vatra Luminoasă.

Linia 104 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Complex Pantelimon” și intersecția Șos. Iancului/Bd. Pierre de Coubertin, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Șos. Iancului, Șos. Mihai Bravu, Bd. Decebal, apoi traseul actual.

Linia 143 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Bucur Obor” și intersecția Str. Baicului/Şos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, până la terminalul  „Baicului” (linii 69, 85, 382), cu întoarcere pe Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, Str. Dumitru Slugeru, apoi traseul actual.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificările de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația InfoTB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media.

 

În data de 22.11.2025, în intervalul orar 06:00 – 18:00 cu ocazia desfășurării evenimentului sportiv „Crosul Loteriei Române ediția XXV”, traficul rutier pe Șos. Kiseleff, între Piața Arcul de Triumf și Str. Monetăriei, va fi restricționat.

Din această cauză, autobuzele liniilor 100, 203 și 205 vor circula în ziua de 22.11.2025, de la ora ieșirii parcului până la reluarea circulației, la dispoziția Brigăzii Rutiere pe trasee modificate, astfel:

Linia 100 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Aeroport Henri Coandă Sosiri” și Piața Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat pe sens Piața Unirii 2, pe Bd. Mareșal Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I.C. Brătianu, Piața Unirii. Celălalt sens nu se modifică.

Linia 203 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Cartier Greenfield” și Piața Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat pe sens Piața Victoriei, pe Bd. Mareșal Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei. Celălalt sens nu se modifică.

Linia 205 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „M Străulești” și Piața Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat pe sens Piața Unirii 2, Bd. Mareșal Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Calea Victoriei apoi traseul de bază. Celălalt sens nu se modifică.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificările de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația InfoTB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media.

 

Având în vedere lucrările edilitare ce urmează a fi executate la peroanele stațiilor de pe Bd. Expoziției, se dispun următoarele măsuri:

  • Stația „TRAIAN VASILE”, amplasată pe Bd. Expoziției, sens Aviator Popișteanu, aferentă liniilor 93 și 642, se suspendă în perioada 17.11–24.11.2025;
  • Stația „UNIVERSITATEA ROMÂNO-AMERICANĂ”, amplasată pe Bd. Expoziției, sens Aviator Popișteanu, aferentă liniilor 93 și 642, se suspendă începând cu data de 24.11.2025 și până la finalizarea lucrărilor.

După finalizarea lucrărilor la peronul stației de tramvaie „UNIVERSITATEA ROMÂNO-AMERICANĂ”, aceasta va fi utilizată temporar ca stație de autobuz, până la reluarea circulației tramvaielor.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificărilor de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația Info TB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media (Facebook, Instagram și X).

 

În perioada 17.11.2025 - 27.11.2025 se vor executa lucrări de refacere a carosabilului pe Bd. Regele Mihai I al României, în perimetrul frontului stației „Piața Presei”, de pe sensul către Piața Arcul de Triumf.

Din această cauză, stația respectivă va fi suspendată, iar autobuzele liniilor 100, 203, 205 și 335 vor opri în stația „Piața Presei”, situată pe Șos. București-Ploiești, comun cu cele ale liniilor 261, 304, 441, 441B, 442, 443, 443B, 444, 446, 447, 447B, 448 și 477.

Autobuzele liniei 331 (respectiv 331B) nu vor efectua stație pe sensul spre centru în zona Piața Presei.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificărilor de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația Info TB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media (Facebook, Instagram și X).

 

Vorbim adesea despre stresul din trafic, dar rareori despre costul real al acestuia. Pentru mulți bucureșteni, mașina personală este percepută ca o necesitate, dar adevărul e că este o sursă constantă de cheltuieli neprevăzute și un drenaj financiar semnificativ. Campania „Bucureștiul se mișcă împreună” îți arată cum îți oferă alegerea STB un upgrade nu doar la calitatea vieții, ci și la sănătatea portofelului.

Lasă mașina. Recapătă controlul asupra propriului buget

Pilonul de bază al alegerii inteligente este economia personală. Pentru a demonstra acest lucru, am comparat costul estimat al abonamentului STB cu cel al carburantului lunar. Datele sunt clare: un abonament anual STB este semnificativ mai mic decât costurile lunare de carburant sau întreținere.

Chiar și la un calcul conservator, pentru o persoană care folosește mașina zilnic, costurile doar cu carburantul pot depăși 400 de lei lunar. Această sumă nu include costurile ascunse, dar obligatorii, ale mașinii personale, cum ar fi:

  • Taxe de parcare zilnice.
  • Costuri cu reviziile și întreținerea anuală.
  • Asigurări (RCA, CASCO) și impozite.

Predictibilitate și Liniște Financiară

Alegând transportul public, îți asiguri un cost de transport fix, previzibil. Abonamentul devine un instrument de control financiar, eliminând cheltuiala variabilă, stresantă, impusă de fluctuațiile pieței de carburanți sau de o defecțiune neprevăzută.

400 de lei economisiți lunar (sau chiar mai mult, dacă adaugi parcarea și întreținerea) se traduc în peste 4800 de lei anual. Această sumă poate fi redirecționată spre o vacanță, un hobby sau economii personale.

Upgrade la Viața Ta Urbană: Economic și Inteligent

Repoziționarea STB ca o alegere modernă, inteligentă și economică este esențială. Nu doar mediul beneficiază de pe urma alegerii tale, și tu, direct, prin recâștigarea controlului asupra propriului buget.

E timpul să iei o decizie simplă pentru un buget echilibrat. Lasă mașina. Alege să fii relaxat și să ai controlul asupra bugetului.

 

Având în vedere amenajările realizate ȋn teren cu platformă pentru călători, respectiv indicator rutier G14 „Stație autobuz”, începând cu data de 12.11.2025 şi noaptea de 12/13.11.2025, se înființează pe Bd. General Gheorghe Magheru, sensul către Piaţa Universităţii, stația „GEORGE ENESCU” pe traseul liniilor 381, N113, N117 şi N119.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificărilor de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația Info TB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media (Facebook, Instagram și X).

 

În București, timpul este cea mai valoroasă și mai rară resursă. Șoferii sunt obișnuiți să-și măsoare naveta în ore pierdute, acceptând coloana de mașini ca o fatalitate.

Campania „Bucureștiul se mișcă împreună” demonstrează că nu trebuie să fie așa. Timpul câștigat promis de transportul public nu este un simplu slogan, ci un rezultat direct al soluțiilor de infrastructură și al modului în care STB este prioritizat, așa încât să evite exact blocajul care încetinește mașinile personale.

Iată mecanismele prin care transportul public îți oferă un avantaj real de viteză în Capitală:

  1. Rețeaua Separată a Tramvaielor (Calea Ferată Urbană). Tramvaiele (și, în special, cele moderne) sunt, alături de metrou, cele mai eficiente mijloace de transport de suprafață, deoarece circulă pe o infrastructură dedicată.
  •  Calea Proprie de Rulare: Majoritatea liniilor importante de tramvai folosesc șine separate de carosabilul auto. Acolo unde aceste șine sunt delimitate fizic (cu stâlpișori sau borduri, de exemplu, pe o mare parte din linia 41 sau linia 1/10), tramvaiul este complet izolat de traficul mașinilor.
  •  Viteză Constantă: În timp ce mașinile accelerează și frânează constant, tramvaiul își poate menține o viteză de deplasare relativ constantă, ajungând adesea la destinație mai repede decât un autoturism pe aceeași rută.
  1. Extinderea Benzilor Unice (Culoarele BUS)

Benzile unice (sau Culoarele BUS) reprezintă instrumentul principal prin care autobuzele și troleibuzele sunt scoase din coloana de mașini.

  • Prioritizarea Pe Bulevarde Cheie: Deși rețeaua de benzi unice nu este completă, aceasta este în continuă extindere. Arterele majore ale Bucureștiului, precum Bd. Unirii, Bd. Carol I, Bd. Magheru sau Bd. Iuliu Maniu, includ deja (sau sunt în curs de amenajare cu) segmente de benzi dedicate transportului public.
  •  Avantaj Strategic: Când traficul este cel mai aglomerat (în orele de vârf), autobuzul sau troleibuzul care circulă pe banda unică depășește întreaga coloană de mașini blocate, transformând naveta într-o experiență rapidă și previzibilă (KW secundar).

Respectarea acestor benzi de către șoferii de mașini este crucială. Când banda unică este delimitată fizic sau supravegheată, eficiența STB crește exponențial.

  1. Semnalizarea Inteligentă (Prioritate la Intersecții)

Un alt element al conceptului de Smart Commuting (KW secundar) este oferirea de prioritate mijloacelor de transport în comun la intersecțiile semaforizate.

  • Sistemul de Prioritate: În zonele unde este implementat un sistem inteligent de management al traficului, vehiculele STB pot semnaliza prezența lor, determinând semaforul să le acorde culoarea verde mai rapid sau pentru o durată mai lungă.
  •  Fluidizarea Fluxului: Acest management inteligent asigură că vehiculele de mare capacitate (care transportă zeci de oameni) nu sunt blocate de vehiculele de mică capacitate (care transportă 1-2 persoane).

Rezultatul Final: Predictibilitate și Confort

Timpul câștigat cu STB nu este o promisiune vagă, ci o realitate bazată pe infrastructura care prioritizează transportul public:

  •  Viteză Mărită: Traseele cu benzi unice sau cale separată permit o viteză medie de deplasare superioară celei specifice mașinilor personale în orele de vârf.
  •  Predictibilitate: Timpul de călătorie este mult mai constant și mai ușor de estimat cu ajutorul aplicațiilor mobile (care folosesc date în timp real), deoarece vehiculele evită blocajele.

A alege STB înseamnă a face o alegere informată: renunți la iluzia controlului oferit de volan, pentru a beneficia de timpul real și de lipsa stresului oferite de un sistem de transport inteligent și prioritizat.

 

Într-o Capitală care se mișcă repede, modul în care alegi să te deplasezi nu mai este doar o chestiune de logistică, ci o declarație de intenție, un statement despre valorile personale și despre locul tău în comunitate.

Așa cum în marile metropole europene (Berlin, Amsterdam, Londra), folosirea transportului public a devenit un semn de apartenență la o elită urbană conștientă și responsabilă, campania „Bucureștiul se mișcă împreună” subliniază: A alege STB înseamnă a fi cool.

 

Simbolul Noii Generații de Lideri Urbani

Pentru o lungă perioadă, mașina personală a fost văzută ca un simbol al statutului. Astăzi, paradigma s-a schimbat. Luxul modern nu mai este definit de o mașină blocată în trafic, ci de timpul liber și de responsabilitate.

* Cool devine sinonim cu Calm: Așa cum am arătat anterior, cele 15 minute de calm câștigat în STB sunt un lux pe care niciun șofer blocat pe Șoseaua Giurgiului, spre exemplu, nu și-l poate permite. A-ți proteja sănătatea și a nu te stresa cu parcarea este noua formă de lifestyle de invidiat.

* Cool este Sustenabil: Tinerii și profesioniștii de succes aleg, tot mai des, branduri și servicii care se aliniază cu valorile de mediu. Alegând un autobuz, un troleibuz electric sau un tramvai modern, devii parte din soluția ecologică, nu din problemă.

Statement: A te deplasa cu STB este un semnal clar că îți pasă de calitatea aerului și de viitorul orașului tău.

 

De la Necesitate la Tendință

STB nu mai este doar o opțiune pentru cei fără mașină; este o alegere preferată de cei care prioritizează eficiența și smart commuting-ul:

* Eficiența este Sexy: Timpul petrecut la volan este timp mort. Timpul în STB, unde poți lucra la laptop, poți citi sau poți răspunde la emailuri (grație Smart Commuting), este timp productiv. A fi productiv, a-ți gestiona timpul inteligent și a-ți îndeplini sarcinile în timp ce te deplasezi, iată adevărata dovadă de status în mediul de business modern.

* Digitalizarea este Standard: Noul sistem digital de ticketing (plata cu cardul la validatoare, SMS, aplicații) elimină birocrația și face ca experiența STB să fie fluidă și la fel de modernă ca orice aplicație de ridesharing.

 

Declarația de Apartenență la Comunitate

A fi cool nu înseamnă a te izola, ci a te conecta. Călătoria cu transportul public este un act social, o revenire la spiritul comunitar al orașului.

Când alegi STB:

* Reduci Aglomerația: Faci un bine direct celor care încă depind de mașină, eliberând o bandă de circulație.

* Susții Inovația: Încurajezi modernizarea continuă a flotei și a serviciilor publice, investind în infrastructura urbană.

Concluzie: A conduce o mașină personală în București te costă mult timp, bani și nervi. Folosind transportul public modern al STB, iei o decizie care îți economisește toate aceste resurse. Este o mișcare inteligentă, responsabilă și, mai presus de toate, cool.

Fii un trendsetter! Alege STB.

 

Bucureștiul este sinonim cu viteza, deciziile rapide și, adesea, cu un nivel ridicat de stres. Mulți șoferi se confruntă zilnic cu frustrările traficului, transformând timpul petrecut la volan într-o sursă constantă de nervi și epuizare mentală.

Campania „Bucureștiul se mișcă împreună” propune o schimbare de paradigmă: să transformăm „timpul pierdut” în trafic în „timp câștigat”, oferind o șansă la 15 minute „pentru tine” la bordul mijloacelor de transport în comun.

Terapia de 15 minute – citit, ascultat muzică, învățat: De la stres la echilibru

Atunci când conduci, ești mereu sub tensiune: trebuie să fii atent la motocicliști, bicicliști, la ceilalți șoferi și să anticipezi fiecare mișcare. Această stare de alertă permanentă crește nivelul de cortizol (hormonul stresului).

Alegerea STB îți oferă un răgaz esențial. Chiar și o cursă de 15 minute poate avea un impact major asupra sănătății mentale:

  •  Reducerea Tensiunii Arteriale: Renunțarea la volan elimină sursa primară de frustrare zilnică, permițând ritmului cardiac și tensiunii arteriale să scadă.
  •  Timp pentru Concentrare: Eliberat de sarcina de a conduce, creierul poate intra într-o stare de relaxare activă.
  •  Reglare Emoțională: În loc să fii nevoit să claxonezi sau să înjuri, poți folosi cele 15 minute pentru a te detașa și a-ți „reseta” starea emoțională înainte de o zi de muncă sau înainte de a ajunge acasă.

Ce poți face cu cele 15 minute câștigate?

Fiecare călătorie devine o mică vacanță mentală, un timp dedicat exclusiv ție:

  1.  Citit (Terapie Anti-Anxietate): Studiile arată că doar 6 minute de citit pe zi pot reduce nivelul de stres cu până la 68%. Cele 15 minute de calm în STB sunt spațiul perfect pentru a te deconecta de realitate și a intra într-o altă poveste.
  2.  Meditație și Mindfulness: Poți practica exerciții simple de respirație sau meditație ghidată (cu căști). Concentrarea pe ritmul respirației sau pe sunetul mersului tramvaiului te ajută să fii mai prezent și să diminuezi anxietatea.
  3.  Planificare Personală: Folosește acest timp pentru a-ți organiza sarcinile zilei, a face o listă de cumpărături sau pentru a-ți nota ideile creative. Transformi astfel timpul pasiv în timp productiv.
  4.  Ascultarea unui Podcast Educativ: În loc să asculți un motor turat, poți asculta informații noi, îmbogățindu-ți cunoștințele.

STB: O investiție în sănătatea ta

Alegerea transportului public nu este doar o decizie ecologică sau financiară (așa cum am detaliat în articolele anterioare), ci o investiție directă în sănătatea ta mentală. Renunțând la stresul cauzat de costul condusului în București (carburant, parcare, reparații) și, mai ales, la stresul traficului, câștigi înapoi un bun neprețuit: calmul tău zilnic.

Așadar, data viitoare când aștepți un autobuz sau un tramvai, nu te gândi la o simplă deplasare, ci la un ritual de relaxare de 15 minute, necesar pentru a face față ritmului alert al Capitalei.

Alege calmul, alege STB!

 

Primăria Municipiului București, cu sediul în Bd. Regina Elisabeta nr. 47, Sector 5, București, în calitate de titular al proiectului, împreună cu Societatea de Transport București STB SA, operator de transport public local aflat în subordinea Consiliului General al Municipiului București, cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București,

anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a Acordului de Mediu pentru proiectul:

„Modernizare Depoul de Tramvaie Colentina”, propus a fi amplasat în Municipiul București, Sector 2, Șoseaua Colentina nr. 278.

Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la:

– Direcția de Mediu a Municipiului București, Aleea Lacul Morii nr. 1, Sector 6, București;

– Societatea de Transport București STB SA, Bd. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București;

în zilele lucrătoare, între orele 09:00–16:00.

Observațiile și propunerile publicului interesat se primesc zilnic, în scris, la sediul Direcției de Mediu a Municipiului București, în termen de 10 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț în presa locală/națională și pe pagina de internet a STB SA.

 

Primăria Municipiului București, cu sediul în Bd. Regina Elisabeta nr. 47, Sector 5, București, în calitate de titular al proiectului, împreună cu Societatea de Transport București STB SA, operator de transport public local aflat în subordinea Consiliului General al Municipiului București, cu sediul în Bd. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București,

anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a Acordului de Mediu pentru proiectul:

„Modernizare și extindere Depou Titan”, propus a fi amplasat în Municipiul București, Sector 3, Bd. Theodor Pallady nr. 64.

Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la:

– Direcția de Mediu a Municipiului București, Aleea Lacul Morii nr. 1, Sector 6, București;

– Societatea de Transport București STB SA, Bd. Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București;

în zilele lucrătoare, între orele 09:00–16:00.

Observațiile și propunerile publicului interesat se primesc zilnic, în scris, la sediul Direcției de Mediu a Municipiului București, în termen de 10 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț în presa locală/națională și pe pagina de internet a STB SA.

 

În data de 08.11.2025, începând cu ora 17:30, va avea loc pe stadionul Arena Națională partida de fotbal dintre Dinamo București și Csikszereda.

Din această cauză, sub directa coordonare a Brigăzii Rutiere, dacă situația o va impune, liniile 8690104 și 143 vor funcționa pe trasee modificate, astfel:

Linia 86 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Clăbucet” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, cu întoarcere în Depoul Vatra Luminoasă.

Linia 90 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „M Petrache Poenaru” și intersecția Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, cu întoarcere în Depoul Vatra Luminoasă.

Linia 104 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Complex Pantelimon” și intersecția Șos. Iancului/Bd. Pierre de Coubertin, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Șos. Iancului, Șos. Mihai Bravu, Bd. Decebal, apoi traseul actual.

Linia 143 va funcționa pe traseul de bază între terminalul „Bucur Obor” și intersecția Str. Baicului/Şos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, până la terminalul  „Baicului” (linii 69, 85, 382), cu întoarcere pe Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, Str. Dumitru Slugeru, apoi traseul actual.

Menționăm că, în vederea aflurii/deflurii participanților la partida de fotbal menționată, se vor menține programele de funcționare a liniilor ce tranzitează zona stadionului, fără a fi decalate sau prelungite.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificărilor de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația Info TB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media (Facebook, Instagram și X).

 

Începând cu data de 05.11.2025, autobuzele liniei 246 vor efectua opriri pentru transbordarea călătorilor și în stația „COMPLEX TITAN”, situată pe Bd. Theodor Pallady, sensul dinspre rond Anghel Saligny, spre Str. Victor Brauner, comun liniile 619 și 627.

Reamintim călătorilor că Societatea de Transport București pune la dispoziția acestora posibilități multiple de informare în timp real cu privire la circulația mijloacelor de transport public de pe toate liniile. Programele de funcționare, modificărilor de trasee sau de stații, precum și toate măsurile inițiate pentru optimizarea serviciului de transport public sunt comunicate în aplicația Info TB, pe site-ul STB și pe paginile oficiale de social media (Facebook, Instagram și X).