Comunicate
În ziua de „Sfântul Apostol Andrei cel Întâi chemat, Ocrotitorul României” și de „Ziua Națională a României” (30.11.2020 și 01.12.2020), liniile de transport public vor funcționa conform programului unei zile de duminică.
Programul de circulație poate fi accesat aici: http://stbsa.ro/ora_statii.
Societatea de Transport București – STB SA prelungește valabilitatea cardurilor de călătorie pentru beneficiarii Legilor 189/2000, 118/1990 şi 341/2004 până la data de 31.03.2021, în contextul restrângerii activităților de lucru direct cu publicul la sediul Direcției Generale a STB SA, pentru a diminua riscul de răspândire a virusului SARS-Cov-2.
În jurul orei 10:10, un tramvai din linia 7 care se deplasa pe Șos. Viilor, pe sensul către Șos. Progresului, a fost implicat într-un incident provocat de un cetățean aflat pe trotuar.
Din primele informații, reiese că acesta a tras cu pistolul în geamurile vehiculului.
Nu au fost călători accidentați sau răniți.
Poliția este la fața locului pentru cercetări.
Între orele 10:10-10:40, circulația tramvaielor din liniile 7, 10, 11, 25 și 47 a fost blocată.
Biroul de Presă al STB SA
Linia de autobuz 231 va funcționa pe un traseu scurtat în perioada 25.11.2020 - 02.12.2020, în vederea asigurării condițiilor pentru efectuarea unor lucrări de infrastructură în Cartierul Henri Coandă.
Astfel, autobuzele acestei linii vor circula între terminalul „Piața Presei” şi rondul „Pipera” (aflat în intersecția Bd. Pipera/ Şos. Bucureşti Nord), unde vor întoarce.
Pe traseul modificat, pe sensul spre Str. Barbu Văcărescu, autobuzele vor efectua opriri şi în staţiile „Ferma Roşia” și „Pasaj CFR Constanța” (aferente liniei de autobuz 135), situate pe Bd. Pipera.
Începând de azi, 23.11.2020, de la ora 11:00, liniile de autobuz 137 și 138 revin pe traseele de bază, pe sensul spre centru, ca urmare a finalizării lucrărilor la rețeaua de termoficare de pe Str. Moinești.
Astfel, de la intersecția Bd. Iuliu Maniu/ Str. Valea Cascadelor, autobuzele liniilor 137 și 138 vor circula pe Bd. Iuliu Maniu, Str. Moinești, Bd. Timișoara, apoi pe traseul actual.
Totodată, stația de autobuz „Petuniei”, aferentă liniilor 137 și 138, situată pe Str. Moinești, pe sensul spre Bd. Timișoara, revine pe amplasamentul de bază (înaintea intersecției cu Str. Furtunei), iar stația „Școala Generală 309”, aferentă liniilor 137, 138 și T13, de pe sensul spre Bd. Iuliu Maniu, va fi reamplasată cu aproximativ 14 metri spre Bd. Iuliu Maniu.
Societatea de Transport București STB SA a desfășurat un amplu program de igienizare și dezinfectare a 736 de vehicule din parcul circulant. Mai exact, au fost igienizate și decontaminate 369 de autobuze, 144 de troleibuze și 223 de tramvaie.
Așadar, în zilele de 21 și 22 noiembrie 2020, peste 400 de angajați din personalul specializat STB SA au fost implicați în acțiunea de curățenie a tuturor vehiculelor aflate în circulație. Scopul acestei acțiuni a fost acela de a asigura condiții igienico-sanitare optime călătorilor, respectând măsurile de prevenire a infecției cu virusul SARS COV 2, conform prevederilor legale.
Operaţiunile de igienizare și dezinfecţie ale vehiculelor de transport călători s-au realizat prin pulverizarea în interiorul vehiculelor, cu ajutorul unui atomizor, a unei cețe dense de decontaminare, pe baza unei substanțe speciale care distruge virușii. Toate mijloacele de transport au trecut apoi printr-un proces tehnologic ce presupune: măturarea umedă a salonului de călători şi a treptelor scărilor, spălarea treptelor scărilor, ştergerea prafului de pe: scaune, pervaze, ferestre, dezinfectarea validatoarelor, barelor de susţinere şi a mânerelor de la scaune prin ştergere cu soluţie dezinfectantă, curăţarea ușilor, a pereţilor laterali și a elementelor de articulaţie. În paralel, STB SA a realizat și un program de curățare a celor 480 de refugii împreună cu mobilierul aferent, borne, copertine, garduri de separare a căii de rulare etc. Precizăm că Societatea de Transport Bucureşti are 5 staţii de spălare moderne în depourile Colentina, Titan, Vatra Luminoasă, Berceni şi Bujoreni.
Întreaga operațiune s-a desfășurat sub atenta supraveghere, pe teren, a noului Director General STB SA – domnul Mihai PETCU. Mai mult, din dispoziția acestuia, la nivelul conducerii depourilor şi autobazelor se vor efectua controale ale vehiculelor, atât la ieşirea parcului dimineaţa, cât şi în traseu pe parcursul zilei, iar dacă este necesar, se aplică măsuri de corecţie.
„Traversăm o perioadă de grele încercări, dar sunt încrezător că vom reuși, printr-o bună gestionare a situației, să asigurăm în continuare servicii de transport sigure pentru toți călătorii noștri. Printr-un efort comun, ne adaptăm continuu la noua situație de pandemie și încercăm, prin măsurile luate, să ne onorăm cât mai bine obligațiile profesionale pe care le avem față de bucureșteni”, a declarat Directorul General STB SA - domnul Mihai Petcu.
Societatea de Transport București STB SA face apel la înțelegerea și cooperarea tuturor călătorilor pentru a menține, pe parcursul întregii zile, condițiile de curățenie corespunzătoare, mai ales că acestea pot fi afectate atât de încărcarea vehiculului, cât și de comportamentul inadecvat al anumitor călători, dar şi de condiţiile meteo.
Biroul de Presă al STB SA
Stația de autobuz „Piața Sudului”, aferentă liniilor R439, N103 și N124, situată pe Șos. Olteniței, pe sensul spre Romprim, va fi reamplasată cu aproximativ 50 de metri spre Str. Nițu Vasile (în alveola existentă înaintea intersecției cu Str. Nețea), începând cu data de 23.11.2020, ora 09:00.
Circulația tramvaielor pe Bd. Camil Ressu şi pe Bd. Theodor Pallady va fi suspendată în zilele de sâmbătă, 21.11.2020, și duminică, 22.11.2020, între orele 08:00 – 18:00, în vederea executării unor lucrări de revizie la rețeaua electrică de contact a tramvaielor.
Tramvaiele vor circula deviat, iar preluarea călătorilor de pe aceste tronsoane va fi asigurată prin linii navetă de autobuze.
Astfel, linia de tramvai 19 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Şura Mare” şi intersecţia Str. Liviu Rebreanu/ Bd. 1 Decembrie 1918, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. 1 Decembrie 1918, pȃnă la terminalul „Faur Poarta 4” (aferent liniilor 14 şi 23).
Linia de tramvai 27 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Unirii” şi intersecţia Bd. Camil Ressu/ Str. Liviu Rebreanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918, pȃnă la terminalul „Faur Poarta 4” (aferent liniilor 14 şi 23).
Linia de tramvai 40 va funcţiona pe un traseu scurtat de la terminalul „Piaţa Sf. Vineri” pȃnă la terminalul „Faur Poarta 4” (aferent liniilor 14 şi 23).
Pentru preluarea călătorilor de pe bulevardele Camil Ressu și Theodor Pallady, vor fi înfiinţate două linii navetă de autobuze, 619 și 627, astfel:
Linia 619 va funcţiona între „Complex Comercial Titan” şi „Faur Poarta 4”, pe Bd. Th. Pallady şi Bd. 1 Decembrie1918. Autobuzele vor efectua opriri în stațiile liniilor 311, T3, N103 şi N111, precum şi în noile staţii amplasate pe Bd. 1 Decembrie 1918, situate după intersecţia cu Bd. Th. Pallady și în zona Oficiului Poştal 72.
Linia 627 va funcţiona între „Complex Comercial Titan” şi „Faur Poarta 4”, pe Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, cu întoarcere pe Şos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady. Autobuzele vor efectua opriri în zona staţiilor pentru tramvaie (pe Bd. Camil Ressu, înaintea intersecţiei cu Str. Râmnicu Sărat, precum şi după intersecţia cu Str. Voluntari) și în stațiile liniilor 330, N103 şi N111.
În plus, în ziua de sâmbătă, 21.11.2020, numai în intervalul orar 09:00 – 11:00, liniile de tramvai 19, 23 și 27 vor fi deviate și de pe tronsonul cuprins între Str. Dristorului şi Str. Liviu Rebreanu (de pe Bd. Camil Ressu), în vederea executării fundaţiei din beton la stȃlpul de susţinere a reţelei electrice pentru tramvaie.
Astfel, linia de tramvai 19 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Şura Mare” şi intersecţia Şos. Mihai Bravu/ Bd. Camil Ressu/ Calea Dudeşti, apoi pe un traseu modificat, pe Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, după care va urma traseul actual, pȃnă la „Şura Mare”.
Linia de tramvai 23 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Zeţarilor” şi intersecţia Calea Dudeşti/ Şos. Mihai Bravu/ Bd. Camil Ressu, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, după care va urma traseul actual, pȃnă la „Zeţarilor”.
Linia de tramvai 27 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Piaţa Unirii” şi intersecţia Calea Dudeşti/ Şos. Mihai Bravu/ Bd. Camil Ressu, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, după care va urma traseul actual, pȃnă la „Piaţa Unirii”.
Pentru preluarea călătorilor de pe Str. Liviu Rebreanu, în ziua de sâmbătă, 21.11.2020, în intervalul orar 09:00 – 11:00, va funcționa linia navetă de autobuze 623, pe traseul: „Faur”, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Camil Ressu, cu întoarcere pe Şos. Mihai Bravu, Str. Dristorului, Bd. Camil Ressu, Bd. 1 Decembrie1918. Autobuzele vor efectua opriri în stațiile liniilor 330, N103 şi N111.
Ca urmare a unei avarii la rețeaua de apă, pe Str. Berzei, care a survenit ieri, 18.11.2020, în jurul orei 22:40, circulația liniilor 24 și 44 a fost blocată pe Str. Ion Perlea, până în intersecția cu Bd. Schitu Măgureanu, pe sensul spre Str. Berzei.
Tramvaiele au circulat deviat, cu întoarcere la Gara de Nord (linia 24) și la Gara Basarab (linia 44), pentru a permite echipelor de intervenție ale Apa Nova să remedieze problema respectivă.
Începând de azi, 19.11.2020, ora 10:20, tramvaiele liniilor 24 și 44 și-au reluat traseele de bază.
Liniile de tramvai 1 și 10 vor funcționa pe trasee modificate în noaptea de 18/19.11.2020, între orele 00:30 - 04:00, în vederea executării unor lucrări de revizie la rețeaua electrică de contact a tramvaielor în zonele Piața Eroii Revoluției și Obor.
Astfel, tramvaiele liniei 1 vor circula între terminalele „Romprim” și „Bd. Banu Manta”, pe traseul: Şos Olteniţei, Calea Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Moşi, Şos. Colentina, Str. Reînvierii, Str. Lizeanu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, cu întoarcere pe Şos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, Şos. Olteniţei.
Tramvaiele liniei 10 vor circula între terminalele „Romprim” și „Bd. Banu Manta”, pe traseul: Şos Olteniţei, Calea Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Progresului, Bd. Timişoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, cu întoarcere pe Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reînvierii, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Bd. Ferdinand, Şos. Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, Şos. Olteniţei.
Stația de tramvai „Bd. Uverturii”, aferentă liniei 41, situată pe Șos. Virtuții, pe sensul spre terminalul „Ghencea”, va fi funcțională începând cu data de 17.11.2020, ca urmare a finalizării lucrărilor de modernizare a peronului de stație.
Începând cu data de 15.11.2020, Societatea de Transport București are un nou Director General în persoana domnului Mihai PETCU.
Cu ocazia preluării mandatului, a avut loc o ședință la sediul STB SA cu toți directorii Societății pentru a se discuta obiectivele și prioritățile noului Director General.
Așadar, noul Director General STB SA va avea în prim plan următoarele:
- Gestionarea situaţiei cu privire la prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2, respectiv emiterea unor decizii privind angajaţii STB SA (reglementarea muncii la domiciliu, organizarea timpului de lucru în două schimburi, continuarea testării angajaţilor aflaţi în contact direct cu publicul său a celor suspecţi, etc.), şi protejarea publicului călător (dezinfectarea permanentă a vehiculelor; monitorizarea liniilor de transport pentru evitarea aglomeraţiei la orele de vârf, etc.);
- Eficientizarea pregătirilor pentru iarnă (măsuri de asigurare a stocurilor şi utilajelor necesare pentru combaterea poleiului şi a zăpezii, piese de schimb, asigurarea personalului necesar pentru a face față oricărei situații generată de condițiile meteo, etc.);
- Transparență decizională – bucureștenii trebuie să știe cum sunt folosiți și unde merg banii publici din bugetul STB SA. Doar așa va fi oprită risipa banilor publici!
- Digitalizarea companiei cu scopul reducerii costurilor, dar și a creșterii performanței prin eficientizarea activității atât în plan intern, cât și în relația cu cetățenii, dar și cu autoritățile și cu partenerii contractuali;
- Comunicare eficientă pentru călători - o importanță deosebită va fi acordată informării cetățenilor cu privire la noutățile apărute în programul de transport al Societății, precum și despre proiectele ce vizează transportul public din Capitală;
- Dezvoltarea Societății cu bani europeni. Înființarea unui Departament care se va ocupa exclusiv de scrierea, depunerea și implementarea proiectelor cu fonduri europene;
- Investiții pentru modernizarea parcului de vehicule existent, un dispecerat modern ce presupune monitorizare și raportare în timp real, dar și în infrastructura căilor de rulare pentru tramvaie, inclusiv pentru reamenajarea tuturor refugiilor de tramvai.
Obiectivul prioritar al noului Director General Mihai PETCU este acela de a crește calitatea serviciilor de transport oferite cetățenilor.
“Îmi doresc o dezvoltare reală a Societății, dar și o relaționare cu călătorii mult mai eficientă decât până acum, astfel încât aceștia să fie informați în timp util despre proiectele noastre, dar și despre eventualele disfuncționalități apărute în furnizarea serviciilor de transport. Aduc în fața bucureștenilor întreaga mea experiență profesională, tot entuziasmul și energia celor 36 de ani ai mei, astfel ca, împreună cu colegii mei din STB SA, să contribuim substanțial la îmbunătățirea serviciilor de transport public din București", a declarat noul Director General al Societății de Transport București, domnul Mihai PETCU.
La finalul ședinței Comitetului Director, noul Director General Mihai PETCU a efectuat o cursă test cu primul autobuz STB SA omologat cu alimentare GNC - Euro 6.
STB SA și partenerii săi au realizat primul autobuz din Europa modernizat, prin transformarea motorului cu alimentare Diesel și normă de poluare Euro 3, în alimentare cu gaz natural comprimat (GNC) și normă Euro 6.
Societatea de Transport București - STB SA va moderniza 600 de vehicule din parcul circulant, transformându-le în autobuze propulsate cu GNC, cu normă de poluare Euro 6. Prin acest proiect, vor fi reduse emisiile poluante, dar se va realiza și înnoirea parcului de vehicule.
Proiectul mai are în vedere transformarea a încă 150 de autobuze Mercedes vechi în troleibuze, precum și extinderea rețelei de transport în zonele deficitare: Gara de Nord, Bd. Ion Ionescu-Sisești, Berceni.
Astfel, pentru prima dată la nivel european, sute de autobuze cu normă de poluare Euro 3 din flota STB SA vor fi transfomate în autobuze alimentate cu GNC, Euro 6, pentru a se alinia standardelor europene și Directivei Parlamentului European privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic.
Acest prim autobuz a fost omologat la Registrul Auto Român (R.A.R), unde a fost testat de specialiști pentru a putea intra în circulație.
În privința costurilor consumului, motorul are avantaje deosebite, gazul natural fiind mult mai ieftin decât carburanții lichizi. Autobuzul va rămâne în circulație pentru testare și monitorizare, iar în funcție de rezultate, executantul acestuia va continua să facă reglaje pentru optimizarea randamentului și a consumului, împreună cu firmele colaboratoare în proiect.
În continuare, noul Director General al STB SA, domnul Mihai PETCU a fost în vizită la șantierul din zona intersecțiilor Bulevardului Timișoara cu Strada Valea Oltului și Strada Valea Cascadelor, unde se execută lucrări de refacere a căii de rulare.
De asemenea, începând de duminică, 15 noiembrie 2020, încă 17 autobuze Mercedes Citaro Hybrid vor circula pe linia 605 care face legătura între zona centrală a Capitalei și Cartierul Băneasa, la intervale de succedare cuprinse intre 7-10 minute în perioada orelor de vârf.
În prezent, autobuzele hibrid se mai află în circulaţie şi pe liniile 133, 123, 131, 105 și 178.
Autobuzele ultramoderne, sunt prevăzute cu funcții special destinate persoanelor cu dizabilități, au instalație de climatizare, prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, precum şi un sistem informatic performant care permite furnizarea informațiilor despre călătorie pasagerilor, în timp real.
“Siguranța și confortul tuturor călătorilor sunt o prioritate pentru mine, iar acest aspect se va putea vedea în perioada imediat următoare prin acțiunile întreprinse de STB SA sub conducerea mea", a mai declarat noul Director General al Societății de Transport București, domnul Mihai PETCU.
Cu o vastă experiență în domeniul auto și financiar, domnul Director General Mihai PETCU a ocupat în trecut mai multe poziții de conducere atât în companii multinaționale de renume, cât și în companii locale. Noul Director General al STB SA este un om al faptelor, un om de acțiune care se implică în diferite proiecte pentru comunitate, punând suflet și pasiune în tot ceea ce face.
Fiind unul dintre administratorii societății STB SA, cunoaște în detaliu situația actuală a companiei, având totodată o nouă viziune asupra ceea ce înseamnă transportul public modern.
Biroul de Presă al STB SA
Tramvaiele de pe liniile 8, 25 și 35 vor fi deviate de pe Bd. Timișoara în zilele de 14.11.2020-15.11.2020, iar preluarea călătorilor va fi asigurată de autobuzele liniei navetă 625. Măsura este impusă de executarea unor lucrări de refacere a căii de rulare, în zona intersecțiilor cu Str. Valea Oltului și Str. Valea Cascadelor.
Astfel, linia de tramvai 8 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „Zețarilor” și intersecția Bd. Timișoara/ Bd. General Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. General Vasile Milea, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, până la terminalul „Vasile Pârvan” (comun cu cel al liniei de tramvai 44), cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. General Vasile Milea, Șos. Progresului, după care va urma traseul de bază.
Linia de tramvai 25 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „CFR Progresul” și intersecția Bd. Timișoara/ Bd. General Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. General Vasile Milea, Șos. Orhideelor, până la terminalul „Gara Basarab” (comun cu cel al liniei de tramvai 35).
Linia de tramvai 35 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „Gara Basarab” și intersecția Bd. General Vasile Milea/ Bd. Timișoara, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Timișoara, Șos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul „Ghencea”.
Preluarea călătorilor de pe tronsonul părăsit de tramvaiele liniilor 8, 25 și 35 va fi asigurată de autobuzele liniei navetă 625, care vor circula între „Depoul Militari” (capătul liniilor 8 și 35) și „Piața Danny Huwe”, pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara, Str. Răzoare, cu întoarcere prin Șos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Timișoara, apoi pe traseul de ducere.
Autobuzele liniei 625 vor efectua opriri pe Bd. Preciziei, pe ambele sensuri, în vecinătatea peroanelor stațiilor de tramvai (cu excepția stației „Cesarom”), precum și în zona Autobazei Militari, pe Str. Valea Cascadelor (în stațiile liniei de autobuz 136) și pe Bd. Timișoara (în stațiile liniilor de autobuz 221, 137 și 138).
Biroul de Presă al STB SA
Liniile de tramvai care funcționează pe Bd. Timișoara vor fi deviate în perioada 14.11.2020 (ora 00:30) – 16.11.2020 (ora 04:00), în vederea executării unor lucrări de refacere a căii de rulare pentru tramvaie, în zonele de intersecție a acestei artere cu Str. Valea Oltului și cu Str. Valea Cascadelor.
Astfel, linia de tramvai 8 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „Zețarilor” și intersecția Bd. Timișoara/ Bd. General Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. General Vasile Milea, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, până la terminalul „Vasile Pârvan” (comun cu cel al liniei de tramvai 44), cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. General Vasile Milea, Șos. Progresului, după care va urma traseul de bază.
Linia de tramvai 25 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „CFR Progresul” și intersecția Bd. Timișoara/ Bd. General Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. General Vasile Milea, Șos. Orhideelor, până la terminalul „Gara Basarab” (comun cu cel al liniei de tramvai 35).
Linia de tramvai 35 va funcționa pe traseul de bază între capătul de linie „Gara Basarab” și intersecția Bd. General Vasile Milea/ Bd. Timișoara, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Timișoara, Șos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul „Ghencea”.
Preluarea călătorilor de pe tronsonul părăsit de tramvaiele liniilor 8, 25 și 35 va fi asigurată de autobuzele liniei navetă 625, care vor circula între „Depoul Militari” (capătul liniilor 8 și 35) și „Piața Danny Huwe”, pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara, Str. Răzoare, cu întoarcere prin Șos. Panduri, Bd. Geniului, Bd. Timișoara, apoi pe traseul de ducere.
Autobuzele liniei 625 vor efectua opriri pe Bd. Preciziei, pe ambele sensuri, în vecinătatea peroanelor stațiilor de tramvai (cu excepția stației „Cesarom”), precum și în zona Autobazei Militari, pe Str. Valea Cascadelor (în stațiile liniei de autobuz 136) și pe Bd. Timișoara (în stațiile liniilor de autobuz 221, 137 și 138).