Societatea de Transport București STB SA le oferă bucureștenilor Parada tramvaielor de epocă, eveniment social-cultural organizat în fiecare an cu ocazia sărbătorii Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureștiului. Vehiculele vor străbate centrul Bucureștiului, fiind însoțite de personaje îmbrăcate în costume de epocă și în remorca unui tramvai va cânta fanfara.

Astfel, în ziua de 28 octombrie 2018, trei tramvaie de epocă vor circula pe traseul Depoul Piața Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Calea Moșilor, Piața Sfântul Gheorghe și retur, în intervalul orar 11.00 – 13.00.

Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie de epocă, modificate în cadrul Uzinei de Reparații a STB SA. Din convoi va face parte tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson. Caracteristicile tehnice acestuia sunt: număr de osii – 2; lungime – 10.3 m; lățime – 2.182 m; greutate (gol) – 12.2 t; locuri pe scaune – 13, capacitate – 16 călători. A circulat în București până în anul 1981.

Un alt tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparații a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). Caracteristicile tehnice sunt: număr de osii – 4; lungime 14.1 m; lățime – 2.27 m; greutate (gol) – 20.4t; locuri pe scaune – 20; capacitate – 156 călători. A circulat în București până în anul 2002.

Cel de al treilea tramvai va fi Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul STB (fostă RATB) în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16.7 m; lățimea – 2.35 m; greutate – 23.3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate – 151 călători. A circulat în București până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparații a STB.

Societatea de Transport București începe în noaptea de sâmbătă, 27 octombrie 2018 și va finaliza până la 20 decembrie 2018, lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 de traficul auto general pe cel de al treilea tronson, Obor - Piața Sudului, din cele patru stabilite inițial de Primăria Capitalei.

STB a finalizat deja două tronsoane, în lungime totală de peste 8 km, unul - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor și, al doilea - de la Pasajul Obor, până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.

Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a doua/ a treia bandă de circulație auto, pe arterele respective rămânând același număr de benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele STB, vor putea utiliza culoarele destinate tramvaielor.

Primăria Capitalei, prin STB, a început, la 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, lungime împărțită în patru tronsoane, din care 19,6 km sunt delimitați cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, STB execută lucrări pe trei tronsoane, din care două au fost deja încheiate. Pe tronsonul de pe Șoseaua Olteniței, Șura Mare – Romprim, lucrările vor fi executate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A. până la data de 30.11.2018.

Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.

După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.

Astfel, printre beneficiile oferite deja de calea proprie a liniei 21 se numără creșterea ritmicității, precum și posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute. În plus, pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului.

„În conformitate cu Ordonanţa de Guvern nr. 20 din 18 august 1997, privind stabilirea orarului de vară-iarnă, odată cu schimbarea orei pentru programul de iarnă, în noaptea de 27/28.10.2018, ora 04:00 devine ora 03:00.

În acest sens, Societatea de Transport București S.T.B. S.A. a organizat funcționarea liniilor de noapte și a liniei expres 783, astfel încât programul de circulație să nu fie afectat.

 

Urmare desfăşurării unui concurs de ciclism, în ziua de 27.10.2018, între orele 07:00-18:00, se va restricţiona traficul rutier pe Splaiul Unirii, între Şos. Mihai Bravu şi Şos. Vitan Bârzeşti.

Având în vedere aceste măsuri, linia 223 va funcționa pe sensul către „Cartier Rezidenţial Splaiul Uniriiˮ, pe traseul de bază între terminalul „CET Sud Vitanˮ şi intersecţia Bd. Energeticienilor/Calea Vitan, apoi pe un traseu modificat pe Calea Vitan, Splaiul Unirii, până la capătul de linie „Cartier Rezidenţial Splaiul Uniriiˮ.

Celălalt sens nu se modifică.

 

Urmare desfășurării unei procesiuni religioase cu ocazia Sf. Dumitru cel Nou, pe traseul: Platoul Catedralei Patriarhiei, Str. Patriarhiei, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Aleea Dealul Mitropoliei, respectiv Biserica Sf. Spiridon cel Nou, Cal. Şerban Vodă, Str. Bibescu Vodă, Aleea Dealul Mitropoliei, în ziua de 25.10.2018, între orele 12:00 - 13:30, se va restricţiona traficul rutier.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti S.T.B.  S.A. va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 7 va funcţiona între terminalul „C.F.R. Progresul” şi intersecţia Str. Constantin Istrati/Str. 11 Iunie/Bd. Mărăşeşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, cu întoarcere pe Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Giurgiului.

Liniile 23 și 27 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Faur Poarta 4ˮ, respectiv ,,Complex RATB Titan” și intersecţia Bd. Mărășești/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor până la capătul de linie „Zeţarilorˮ.

Linia 32 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Depoul Alexandriaˮ şi intersecţia Calea Rahovei/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la capătul de linie ,,Ghencea”.

Linia 47 va funcţiona între terminalele ,,Ghencea” şi ,,Zeţarilorˮ pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Cartier Confort Urban” şi intersecţia Str. Năsăud/Şos. Viilor, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, cu întoarcere pe Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Str. Năsăud, apoi traseul actual.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Şos. Viilor/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat pe Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, apoi traseul actual.

Linia 362 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Piața Presei” şi intersecţia Bd. Libertății/Bd. Regina Maria/Bd. George Coşbuc, apoi pe un traseu modificat pe Bd. George Coşbuc, Str. Odoarei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Bd. Mărăşeşti, ,,Parcul Carol I”, apoi traseul actual.

Celălalt sens nu se modifică.                                                            

Societatea de Transport București STB SA anunță că, începând de duminică, 21 octombrie 2018, tramvaiele liniilor 16 și 21 vor reveni la terminalul „Piața Sf. Gheorghe” și nu vor mai întoarce la „Piața Sfânta Vineri”, ca până acum.

Astfel, liniile 16 și 21 vor funcționa între terminalele „Platforma Industrială Pipera”, respectiv „Pasaj Colentina” și intersecția Cal. Moșilor/ Str. Cavafii Vechi, de unde revin la traseul inițial, până la „Piața Sfântul Gheorghe”.

STB SA apelează la deținătorii vehiculelor parcate în aria terminalului, să permită accesul vehiculelor companiei, pentru reluarea circulației tramvaielor în zonă.

Mutarea temporară a terminalului s-a făcut la 23.06.2018, pentru executarea unor lucrări la calea de rulare în zona Sf. Gheorghe și pentru că liniile menționate erau blocate frecvent de autovehiculele parcate neregulamentar în apropierea Kilometrului Zero al orașului.

În această perioadă, au fost monitorizate fluxurile de călători, în vederea îmbunătățirii ritmicității pe liniile care asigură transportul public în această parte a orașului.

Cu ocazia desfăşurării competiţiei sportive „Maratonul Internaţional Bucureşti”, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport, astfel:

1. În ziua de 13.10.2018, între orele 06:30-19:00:

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Bd. Libertății (Piața Francofoniei), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria.

Pe traseul modificat autobuzele vor opri pe Bd. Regina Maria (în rond), comun cu cele ale liniei 117.

Linia 385 va funcţiona de la ora 18:00 până la retragere, pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Str. Izvor/Str. B.P. Haşdeu/Bd. Naţiunile Unite, apoi pe un traseu modificat pe  Str. B.P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii (Aleea I), Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, „Piaţa Sf. Vineri”, cu întoarcere pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, Piaţa Unirii, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Pod. Haşdeu, Str. B.P. Haşdeu, Str. Izvor, Calea 13 Septembrie, apoi traseul de bază.

În noaptea de 13-14.10.2018, linia de noapte N121 va funcţiona pe traseul de bază între „Zeţari” şi Piaţa Arsenalului (intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Izvor) apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Izvor, Bd. B.P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

2. În ziua de 14.10.2018, între orele 06:30 - 17:30:

A. Liniile de troleibuze vor funcţiona, de la ieşirea parcului până la retragere pe trasee modificate, astfel:

Linia 61 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Master” şi intersecţia Str. Constantin Noica/Cal. Plevnei, apoi comun cu linia 62 pe Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Gara de Nord, cu întoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu.

Linia 66 va funcţiona pe traseul de bază între „Spitalul Fundeni” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul de ducere.

Liniile 69, 70 şi 79 se suspendă.

Linia 85 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Baicului” şi „Piaţa Rosetti” cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul de ducere.

Linia 90 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Arena Naţională” şi „Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul de ducere.

Linia 91 se suspendă.

Troleibuzele liniilor 66, 85 şi 90 vor opri şi în staţia „Piaţa Rosetti” amplasată pe Str. Dianei.

Pentru preluarea călătorilor de pe traseul troleibuzelor suspendate, se înfiinţează următoarele linii navetă:

Linia navetă 665 va funcţiona până la reluarea circulaţiei troleibuzelor liniei 65, între „Dridu” şi „Gara de Nord” pe Str. Pajurei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviței, Piața Gării de Nord cu întoarcere în zona fântânii centrale (comun cu liniile 182 şi 205).

Pe acest traseu autobuzele vor opri în staţiile liniei 65.

Linia navetă 670 va funcţiona între „Bd. Basarabia” şi intersecţia Str. Baba Novac/Şos.Mihai Bravu/Str. Dristorului pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. Constantin Brancuşi, Str. Baba Novac.

Pe acest traseu autobuzele vor opri în staţiile liniilor 70 şi 79.

După reluarea circulaţiei rutiere la intersecţia Bd. Decebal/Str. Delea Nouă/Str. Delea Veche, linia navetă 670 va funcţiona între „Bd. Basarabia” şi „Foişorul de Foc”, pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. Constantin Brancuşi, Str. Baba Novac, Str. Dristorului, Str. Delea Nouă, Str. Delea Veche, Str. Budilă, Str. Ţepeş Vodă, Str. Popa Nan, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, cu întoarcere pe Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Popa Nan, Str. Delea Veche, apoi traseul de ducere.

Pe acest traseu autobuzele vor opri în staţiile liniilor 70 şi 79.

B. Linia 86 va funcţiona de la ieşirea pe traseu şi până la reluarea circulaţiei rutiere în zona restricţionată, pe un traseu comun cu linia 90 între terminalul "Arena Naţională” şi „Piaţa Rosetti”, pe Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasa, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon, Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol I, apoi traseul de ducere.

C. Liniile de tramvaie şi autobuze vor funcţiona de la ieşirea pe traseu şi până la reluarea circulaţiei rutiere în zona restricţionată, pe trasee modificate astfel:

Linia 1 va funcţiona, cu 8 ture, între „Romprim” şi staţia „Calea Dudeşti” pe traseul: Şos. Olteniței, Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Cal. Dudeşti, Şos. Mihai Bravu, cu întoarcere pe Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Bd. Mărăşeşti, apoi traseul de ducere.

Linia 10 va funcţiona pe traseul de bază între cap linie „Romprim” şi „Piaţa Iancului”, cu întoarcere pe Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Viilor, Piaţa Eroii Revolutiei, Şos. Olteniţei.

Pentru preluarea călătorilor de pe traseul suspendat al tramvaiele liniilor 1 şi 10 se înfiinţează linia navetă 610, care va funcţiona de la ora ieşirii pe traseu până la reluarea circulaţiei tramvaielor între „Romprim” şi „Bucur Obor” pe Şos. Olteniței, Cal. Văcăreşti, pe Pasajul Mihai Bravu, Şos. Mihai Bravu, cu întoarcere în rondul de la Bucur Obor.

Autobuzele vor opri pe Şos. Olteniței în stațiile liniilor 402, 414, N103 şi N124, pe Cal. Văcăreşti comun cu liniile 312, 313, 381, pe Şos. Mihai Bravu comun cu liniile 135, 311, 330, 335.

Linia 14 va funcţiona între terminalele „Piaţa Sf. Vineri” şi „Bd. Lacul Tei” pe Str. Sf. Vineri, Bd. Corneliu Coposu, Cal. Călăraşilor, Str. Traian, Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Moşi, Şos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei.

Linia 19 va funcționa de la terminalul „Şura Mare” pe Şos. Giurgiului (Şos. Olteniței pe retur), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi traseul actual până la „Complex Comercial Titan”.

Liniile 24, 42 şi 45 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Cartier Dămăroaia”, „Piața Presei”, respectiv „Mezeş” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/Str. Dr. Felix, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul „Banu Manta” unde vor întoarce.

Linia 34 va funcţiona între „Şura Mare” şi staţia „Calea Dudeşti” pe traseul Şos. Giurgiului (Şos. Olteniței pe retur), Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, cu întoarcere pe Cal. Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Bd. Mărăşeşti, apoi traseul de ducere.

Linia 36 va funcţiona între terminalele „Platforma Industrială Pipera” şi „Baicului” pe Bd. Dimitrie Pompeiu, Şos. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Şos. Pantelimon, Str. Baicului, cu întoarcere pe Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Moşi, Şos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reinvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Şos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu.

Linia 40 va funcţiona între „Complex Comercial Titan” şi „Faur” pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918.

Linia 44 va funcţiona pe traseul actual între terminalul „Cartier 16 Februarie” şi „Gara Basarab”, unde va întoarce.

Linia 46 va funcţiona între terminalele „Banu Manta” şi „Piața Iancului” pe Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu.

Linia 56 va funcţiona între terminalele „Piaţa Sf. Vineri” şi „Baicului” pe Str. Sf. Vineri, Bd. Corneliu Coposu, Cal. Călăraşilor, Str. Traian, Bd. Ferdinand, Şos. Pantelimon, Str. Baicului, cu întoarcere pe Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand, apoi traseul de ducere.

Liniile 101 şi 335 vor funcţiona pe traseul de bază între „Bucur Obor”, respectiv „Complex Comercial Băneasa” şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd.Chişinău, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Pantelimon, Str. Morarilor, Str. Lucrețiu Pătrăşcanu, Str. Constantin Brâncuşi, Bd. Nicolae Grigorescu, apoi traseele actuale.

Linia 102 va funcţiona de la terminalul „Bd. Basarabia” pe Str. Lucrețiu Pătrăşcanu, Str. Constantin Brâncuşi, Bd. Nicolae Grigorescu, apoi traseul actual.

Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Muncii, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii (comun cu linia 381), Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I până la „Piaţa Rosetti”.

Liniile 116 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între „Gara Progresul”, respectiv „Turnu Mǎgurele” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseele actuale.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban” şi Piaţa Unirii unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str.11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază.

Liniile 122, 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, „Carrefour Militari”, „Cartier Militari”, respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței (malul stâng), Podul Cotroceni, Splaiul Independenței (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseele de bază.

Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. Istrate, Şos. Viilor, Str. Odoarei, Bd. Tudor Vladimirescu, Şos. Panduri, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenței, Bd. Eroilor, Str. Dumitru Bagdasar, Şos. Panduri, apoi traseul de ducere.

Linia 124 va funcţiona de la terminalul „Romprim” în ambele sensuri pe Şos. Olteniței, Şos. Vitan-Brzeşti, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, prin Pasajul Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I până la Piaţa Rosetti.

Liniile 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între „Ghencea”, „Cartier Constantin Brâncuşi”, „Depoul Alexandria” respectiv „Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Eroilor/Splaiul Independenței (Pod Eroilor), apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenței (malul stâng), Podul Cotroceni, Splaiul Independenței (malul drept), Bd. Eroilor, apoi traseele de bază.

Linia 133 va funcţiona între terminalele „Gara Basarab” şi „CET Sud Vitan” (cap linie 123) pe traseul Şos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, Şos. Nicolae Titulescu, prin Pasajul Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Piața Muncii, Şos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Energeticienilor, până la „CET Sud Vitan”, cu întoarcere pe Bd. Energeticienilor, Cal. Vitan, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Piața Muncii, Şos. Mihai Bravu, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Polonă, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, prin Pasajul Victoriei, Şos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu.

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria.

Linia 163 va funcţiona între „Cartier Giuleşti Sârbi” şi intersecţia Calea Plevnei/Str. Ştirbei Vodă, apoi pe un traseu modificat pe Str. Ştirbei Vodă, Splaiul Independenței, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, apoi traseul actual. 

Linia 178  va funcţiona pe traseul de bază între „Cartier Militari” şi intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, apoi pe un traseu modificat pe Str. Witing, Str. Mircea Vulcănescu, cu întoarcere pe Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, apoi traseul de bază.

Linia 202 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Str. Morarilor/Bd. Basarabia/Str. Lucrețiu Pătrăşcanu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Lucrețiu Pătrăşcanu, cu întoarcere în terminalul „Bd. Basarabia”.

Linia 205 va funcţiona pe traseul de bază între „Laminorului” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/Bd. Banu Manta, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Banu Manta, Şos. Nicolae Titulescu, Cal. Griviței, până la „Gara de Nord”.

Linia 223 va funcţiona de la terminalul „CET Sud Vitan” în ambele sensuri pe Bd. Energeticienilor, Calea Vitan, Splaiul Unirii. 

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni” şi Piaţa Unirii unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi traseul actual.

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între „Clăbucet” şi intersecția Bd. Ion Mihalache/Bd. Banu Manta, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Banu Manta, Şos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix,  Bd. Ion Mihalache apoi traseul actual.

Linia 312 va funcţiona între „Piaţa de Gros” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, apoi traseul actual.

Linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între „Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei (malul drept)/Bd. Eroilor (Podul Eroilor), apoi pe Bd. Eroilor cu întoarcere pe  Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, apoi traseul actual.

Linia 362 va funcţiona de la „Piața Presei” pe Şos. Kiseleff, Bd. Alexandru Constantinescu,  Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Şos. Nicolae Titulescu, Cal. Griviței, Piața Gării de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenței, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Sos. Panduri, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertății, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, Bd. Marasesti, „Parcul Carol I”, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Piața Universității, Bd. Carol I, apoi traseul de bază.

Pe traseul modificat autobuzele vor opri în stațiile „Gara de Nord”, comun cu troleibuzele liniilor 62, 85, 93 şi 96, „Pod Cotroceni”, comun cu autobuzele liniilor 123şi 601, respectiv „Spitalul Universitar”, comun cu autobuzele liniilor 122, 126, 137, 138, 168, 226, 236, 268, 336, 368, 668, 696, 78.

Linia 381 va funcţiona pe un traseu scurtat, între Piaţa Reşiţa şi rond Piaţa Romană.

Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Bd. Tudor Vladimirescu apoi pe un traseu modificat pe Bd. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Bd. Tudor Vladimirescu, Calea 13 Septembrie, apoi traseul de bază.

Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între „Semănătoarea” şi „Piața Operei” cu întorcere în rond pe Splaiul Independenţei (malul stâng), apoi traseul actual.

Linia 698 va funcţiona între „Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir” şi „Piața Charles de Gaulle” în ambele sensuri pe Bd. Gheorghe Şincai, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Aviatorilor.

Linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între „Aeroportul Henri Coandă” şi Piața Arcul de Triumf, apoi pe Bd. Mareşal Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, apoi traseul actual.

Linia turistică va funcţiona între „Piaţa Presei” şi Piața Arcul de Triumf, apoi pe Bd. Mareşal Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Piaţa Universității, cu întoarcere pe Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, apoi traseul actual.

În vederea desfăşurării pe Stadionul „Arena Naţională de la ora 16:00, ROMÂNIA-SERBIA, în ziua de 14.08.2018, începând cu ora 12:30, se va restricţiona traficul rutier, pe Str. Vatra Luminoasă (cu excepția troleibuzelor care vor circula până la Str. Tony Bulandra) şi Bd. Pierre de Coubertin, tronsonul cuprins între Str. Vatra Luminoasă şi intrarea în stadion, respectiv Şos. Pantelimon şi intrarea în stadion.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Liniile 86 şi 90 vor funcţiona pe traseul de bază între terminalele ,"Dridu", respectiv ,"Valea Argesului" şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Tony Bulandra, până la Depoul Vatra Luminoasă.

Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul "Cora Pantelimon" şi intersecţia Şos. Pantelimon/Bd. Pierre de Coubertin/Şos. Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Iancului, Şos. Mihai Bravu, Bd. Decebal, apoi traseul actual.

Pe traseul modificat autobuzele vor efectua opriri pe Şos. Iancului, comun cu cele ale liniei 335, iar pe Şos. Mihai Bravu, comun cu cele ale liniilor 135 şi 311.

 

Cu ocazia desfăşurării unui exerciţiu naţional în caz de seism, organizat de Ministerul Afacerilor Interne - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în perioada 13.10.2018, ora 22:00 - 14.10.2018, ora 10:00, se restricţionează total traficul rutier pe Cal. Floreasca, tronsonul cuprins între Şos. Ştefan cel Mare şi Str. Hatman Arbore.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 135 va funcţiona pe sens , "C.F.R. Constanţa" pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Polonă/Şos. Ştefan cel Mare/Cal. Floreasca pe Şos. Ştefan cel Mare, Cal. Dorobanţi, Str. Av. Radu Beller, Bd. Mircea Eliade, Cal. Floreasca, apoi traseul actual, iar pe sens "C.E.T. Sud Vitan" va funcţiona pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Floreasca/Str. Ceaikovski pe Str. Ceaikovski, Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, apoi traseul de bază.

Pe traseul modificat autobuzele vor opri comun cu autobuzele liniilor 182 şi 282.

Linia de noapte N113 va funcţiona pe traseul de bază între ,"Complex Comercial Titan’" şi intersecţia Şos. Ştefan cel Mare/Str. Barbu Văcărescu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Piaţa Victoriei, apoi traseul actual.

Autobuzele vor opri pe Şos. Ştefan cel Mare în staţia ,"Stadionul Dinamo", aferentă liniilor 330 şi 335.

Linia de noapte N119 va funcţiona pe sens ,"C.F.R. Constanţa" pe un traseu modificat de la intersecţia Şos. Ştefan cel Mare/Cal. Dorobanţi, pe Cal. Dorobanţi, Str. Av. Radu Beller, Bd. Mircea Eliade, Cal. Floreasca, apoi traseul actual, iar pe sens "Piaţa Unirii" va funcţiona pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Floreasca/Str. Ceaikovski pe Str. Ceaikovski, Str. Barbu Văcărescu, Şos. Ştefan cel Mare, apoi traseul de bază.

Pe traseul modificat autobuzele vor opri comun cu liniile 182 şi 282.

De asemenea, traseele de acces sau retragere de la autobazele Nordului, Pipera şi Floreasca, care se efectuează pe Cal. Floreasca, se vor realiza pe trasee modificate prin Cal. Floreasca, Bd. Mircea Eliade, Str. Av. Radu Beller, Cal. Dorobanţi.

Cu ocazia competiţiei sportive „Cursa Populara şi a Adolescenţior", în data de 13.10.2018, orele 09:45-12:154, care se va desfăşura pe Bd. Unirii, se restricționează traficul rutier pe tronsonul cuprins între Bd. Libertăţii şi Bd. I.C.Brătianu.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 104 va funcţiona, pe sens „Cora Pantelimon", pe traseul de bază între „Opera Naţională şi intersecţia Splaiul Independenţei/Aleea III/Aleea I apoi pe un traseu modificat pe Aleea I, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, apoi traseul actual.

Celălalt sens nu se modifică.

Liniile 116 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între „Gara Progresul„ respectiv „Turnu Măgurele" şi intersecţia Bd, Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseele actuale.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Cartier Confort Urban" Piaţa Unirii unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Aleea 11 (capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază.

Linia 123 va funcţiona, pe sens „C.E.T. Sud Vitan" pe traseul de bază între "Gara de Nord" intersecţia Splaiul Independenţei/Aleea III/Aleea I, apoi pe un traseu modificat pe Aleea I, Bd. Coneliu Coposu, Bd. Mircea Vodă, Bd. apoi traseul actual.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 124 va funcţiona pe sens “Romprim”, pe traseul de baza între “Opera Naţională” şi intersecţia Splaiul Independenţei/AleeaIII/Aleea I, apoi pe un traseu modificat pe Aleea I, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii, apoi pe traseul de bază.

Linia 232 va funcţioana pe traseul de bază între terminalul “Platforma Comercială Arcade Berceni” şi “Piaţa Unirii unde se va întoarce din Bd. Regina Maria pe strada Bibescu Voda, Aleea II ( capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşesti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi pe traseul actual.

Linia 312 va funcţioana între “Piaţa de Gros” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, apoi pe traseul actual.

Linia 362 va funcţiona pe sens “Parcul Carol”, pe traseul de bază între “Piaţa Presei” şi intersecţia Splaiul Independenţei/Bd. B.P. Haşdeu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. B.P. Haşdeu, Str. Izvor, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Bd. Regina Maria, Str. 11 Iunie, apoi pe traseul actual.

Linia 698 va funţiona pe sensul “ Universitatea Crestină Dimitrie Cantemir”, pe traseul de bază între “Piaţa Victoriei” şi Podul Haşdeu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. B.P. Haşdeu, Str. Izvor, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi pe traseul actual.

Linia Turistica va funţiona pe traseul de bază între “Piaţa Presei” şi intersecţia Cal. Victoriei/Bd. Regina Elisabeta, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Regina Elisabeta, Piaţa Universităţii, cu întoarcere pe Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, apoi traseul de bază.

Linia 783 va funcţiona pe sens “ Piaţa Unirii” pe traseul de bază între “Aeroportul Henri Coandă” şi Piaţa Universitşăţii, apoi pe un traseu modificat comun cu linia 381 pe Bd. I.C. Bratianu, prin Pasaj Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşesti, Str.11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, Piaţa Unirii.

În urma ridicării restricţiilor de circulaţie cauzate de lucrările la magistrala 5 de metrou, începând de astăzi, 11.10.2018, staţia de autobuz „Spitalul Universitar", aferentă liniilor 122, 126, 137, 138, 168, 226, 236, 268, 336, 368, 668, 696, 781, N110, N116, situată pe Bd. Eroilor, sens Şos. Panduri, va reveni pe amplasamentul de bază.

Cu ocazia desfăşurării evenimentului sportiv „Bucharest Urban Athletics 2018”, în ziua de 11.10.2018, între orele 5:30 - 14:00, se restricționează traficul rutier pe Şos. Kiseleff, tronsonul cuprins între Piaţa Arcul de Triumf şi Piaţa Victoriei.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia turistică precum şi liniile 362 şi 783 vor funcționa pe sensul Piața Presei-Piața Victoriei, de la Piața Arcul de Triumf, pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piața Victoriei apoi traseele de bază.

Pe sens Piața Presei-Piața Victoriei, autobuzele vor opri în staţia ,,Arcul de Triumf” comun cu cele ale liniilor 131, 282, 330, 331, 335, amplasată pe Bd.Constantin Prezan, respectiv în staţia ,,Piaţa Victoriei”, amplasată pe Bd. Aviatorilor, înaintea intersecţiei cu Piaţa Victoriei.

 

În urma ridicării restricţiilor de circulaţie cauzate de  lucrările la magistrala 5 de metrou, începând de astăzi, 9.10.2018, staţiile de autobuz “Drumul Taberei 34” şi Drumul Taberei 35”, aferente liniilor 105,168,268,368, 668, N116, situate în cartierul Drumul Taberei, ambele sensuri, revin pe amplasamentele de bază.

În urma adresei făcute de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov, începând cu data de 5.10.2018, ora 9.00, autobuzele liniei expres 781 vor efectua opriri şi în staţiile „Şos. Progresului”, comun cu cele ale liniilor 122,226,385, amplasate pe Calea 13 Septembrie, în ambele sensuri.